Мережа спеціалізованих магазинів з продажу кави торговельної марки "Дім Кави" налічує уже сто точок по всій країні. Вісім магазинів компанії (три в Києві та п'ять у Харкові) - власні, решта належать франчайзі. Сьогодні "Дім Кави" шукає партнерів у тих регіонах, де заклади компанії представлені мало. "Ми плануємо розширити свою мережу на заході України. Хочемо мати більше точок у Львові, Тернополі та Івано-Франківську", - розповідає маректолог компанії Єлизавета Харченко.
Протягом року мережа "Дому Кави" поповнилася двома повноцінними магазинами та чотирьма кавовими кутками в ТЦ. Своїм франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: спеціалізований магазин "Дім Кави" з продажу кавового обладнання та кави з дегустаційною залою та кавовий куток Blaser. Найбільш популярним залишається магазин "Дім Кави". "Окремий магазин, в який можна прийти, попити кави, купити пачку кави додому, подивитися, як працює кавове обладнання і тут же його купити, користується найбільшою популярністю у франчайзі, - розповідає Єлизавета Харченко. - У випадку кавового куточку більший акцент робиться саме на приготування напою. Цей формат розрахований на торговельні центри".
"Дім Кави" вже 16 років на ринку. Мережу магазинів в Україні компанія розвиває починаючи з 1998 року, крім України франчайзинговий ріст компанії відбувається і в таких країнах, як Росія та Болгарія.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...