Згідно з рішенням арбітражного суду РФ компанія McDonald's тепер сплачуватиме податок у розмірі 10% від загального доходу замість колишніх 18%. Головним аргументом такого рішення є те, що McDonald's в Росії не надає ресторанних послуг, а просто реалізує продовольчі товари як магазин. Отже й податок повинен бути відповідний.
Судовий процес між податковою службою та компанією McDonald's відбувся в Федеральному арбітражному суді Московського округу. Протягом розгляду справи McDonald's наполягав на тому, що для оподаткування мережі повинна застосовуватися ставка в розмірі 10% ПДВ, тобто така, що використовується для продовольчих магазинів. Податкова служба ж стояла на тому, що компанія надає послуги, а тому ПДВ повинно становити 18%.
Конфлікт між McDonald's та податківцями почався ще у вересні 2010 року коли мережа звернулася до суду з проханням визнати вимогу ФПС сплатити ПДВ в розмірі 487, 3 мільйона рублів неправомірною. Необхідність такої доплати податкова служба аргументувала тим, що з січня 2006 по грудень 2007 року при реалізації продуктів компанія не дотримувалася офіційних вимог оподаткування і замість вісімнадцятивідсоткової ставки застосовувала десятивідсоткову.
Незважаючи на те, що Федеральна Податкова Служба переконана в тому, що McDonald's не мали права застосовувати таку ставку, суди першої та апеляційної інстанції прийшли до іншого висновку.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...