Інтерв’ю
Шоколадниця: Додатковий сервіс для кав’ярень
Розмова з директором мережі кав’ярень "Шоколадниця" Вадимом Височином
Частка інтернет-трейдінгу зростає
Розмова з представником компанії Gainsfort Віталієм Булиніним
Як збільшити лояльність покупця до бренду
Розмова із директором Торговельного Дому "Жива" Єлизаветою Алфйоровою
Mortimer: Школа англійської мови в маленькому місті
Розмова з Інною Азаровою - представником мережі центрів з англійської мови Mortimer English Club в Україні
Е-сигаретка: Електронним сигаретам потрібна соціальна реклама
Розмова з керівником проекту компанії “Е-сигаретка” Владиславом Кметєм
Цінову політику диктує ринок регіону
Розмова з комерційним директором компанії SNACK house Альбертом Ованесовим
Ріжок-Пиріжок: Курортні зони цікаві лише в сезон
Розмова з директором з розвитку мережі "Ріжок-Пиріжок" Леонідом Дорошом
Кредити на франчайзинг
Розмова з начальником Управління з роботи з підприємствами малого та середнього бізнесу OTP Bank Русланом Співаком
VitaoxyV: Кисневій воді потрібна реклама в мережах
Розмова з представником компанії VitaoxyV Віталієм Пашковським
Majorica: Влітку на ринку ювелірних виробів пора розпродажів
Розмова з директором компанії Majorica в Україні Тетяною Мелешко
У пошуках знань
Про тенденції попиту на ринку загальноосвітніх послуг розповідає Віра Василівна Чуб, національний координатор мережі Helen Doron Early Englishв Україні
Хенд-мейд проблематичний для великої мережі
Розмова з директором мережі магазинів біжутерії та аксесуарів Casablanca Ігорем Пешко
SPAR: Стати частиною великого
Розмова з харківським франчайзі мережі супермаркетів SPAR Максимом Удовіченко
TUI: Подорожувати має бути модно
Розмова з Тарасом Демурою, директором мережі турагенцій "TUI спільно з "Галопом по Європах"
З 1С вже 17 років
Про те, чому ще на початку 90-их франчайзинг 1С був чудовим вибором, редакції розповіла директор фірми "ЛВТ-аудит", франчазі "1С" Лариса Туровська
ІНВІТРО: Українці піклуються про своє здоров’я
Розмова з Лілією Котенко, менеджером по франчайзингу ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО"
Початок сезону - час для відкриття
Про те, в які місяці купівельна активність споживачів підвищується, розповідає Тетяна Карлова, керуючий партнер ТОВ "Дизайнерський центр"
Нішевий ринок в категорії подарунків
Про бізнес нанесення фотозображень на металеву поверхню розповідає директор з маркетингу компанії "Metal Message" Максим Філатов
Кюртош Калач: Ярмарки та фестивалі - гарний спосіб "розкрутити" торговельну марку
Розмова з Анною Неруш, представником компанії "Кюртош Калач"
GARCIA: Дискотеку – до магазину
Про неординарні методи залучення клієнтів у магазин розповідає представник компанії Мода Трейд Україна Альона Костриця