Інтерв’ю
ВОРОНІН: Заплатити дорожче, але отримати якісне
Про тенденції ринку класичного чоловічого одягу розповідає голова правління ТД "ВОРОНІН-УКРАЇНА" Сергій Павленко
CAT ORANGE: Споживач потребує якості
Розмова з директором Модного дому CAT ORANGE Сергієм Азаренко
International Kids Club: Якщо працювати якісно - шанси високих польотів дуже великі
Розмова з директором мережі сімейних клубів International Kids Club Тамарою Федоровою-Мельницькою
Ломбард КОМОД: Ломбард - бізнес привабливий
Розмова з директором мережі Ломбардів КОМОД Олександром Горбачем
Смачний бізнес "Віденські булочки"
Розмова з Іриною Журавель, директором ТОВ "Віденські булочки" і керівником франчайзингового проекту
T.S.City: Стати найкращими
Розмова з керуючим партнером проекту мережі магазинів T.S.City Тетяною Карловою
Miasun: Розвиток - кількісний і якісний
Про перспективи вендінгового бізнесу масажних крісел розповідає директор компанії Miasun Євген Крекотень
Vianor: Попереду - зростання ринку
Розмова з директором Nokian Tyres Україна Ігорем Богдановим
Сім’я від А до Я: Навчання персоналу - найважливіший момент підготовки сімейного клубу
Про особливості підготовки персоналу франчайзингового сімейного клубу розповідає керівник клубу для майбутніх і молодих батьків "Сім’я від А до Я" Валентина Чичкун
Постирай-ка! Пери з прибутком
Розмова з керівником мережі пралень самообслуговування "Постирай-ка!" Дмитром Ковтуном
NEWAYS: Франчайзинг людських стосунків
Про подібності і відмінності франчайзингу і мережевого маркетингу розповідає Senior Diamond Ambassador компанії NEWAYS International, Президент Міжнародної Асоціації ЛАНД Роман Йосипович Соболєвський
Експедиція: Пригода для кожного
Про особливості товарів, представлених в магазинах "Експедиція" розповідає керівник представництва ТМ "Експедиція" в Україні Олена Кузнєцова
Country Chicken: Україна - неоране поле для фаст фуду
Розмова з керівником напрямку міжнародних відносин, продажів і маркетингу компанії Country Chicken Альоною Кузьменковою
Янсер: Ставитися до продукту треба з повагою
Про бізнес у сфері продажу нижньої білизни та колгот розповідає генеральний директор компанії "Янсер" Сергій Клименко
Наминайко: Стандарти для того, щоб їх дотримуватися
Розмова з керівником з управління продажами напівфабрикатів "Наминайко" Галиною Куліковською
BurgerСlub: Торговельний центр - ідеальний варіант для фаст-фуду
Про особливості сприйняття споживачами формату фаст-фуд в Україні розповідає менеджер з розвитку мережі Burger Сlub Оксана Дендеря
TROLL: Франчайзинг - спосіб підвищити впізнаваність нової ТМ
Про виведення нової торговельної марки одягу на ринок і про особливості цього виходу в Україні розповідає директор компанії "Бета-Реда Україна" Мартін Міськевич
Ваш Карниз: Бізнес з постійним попитом
Про привабливість роботи у сфері торгівлі віконними карнизами розповідає Юрій Бердніков, заступник директора компанії "Кардинал", що розвиває франчайзингову мережу "Ваш карниз"
Стардог!s: За стріт-фудом - майбутнє
Про перспективи розвитку напрямку хот-догів у сфері стріт-фуду розповідає керуюча мережею Стардог!s в Україні Аліна Білошкурська
Світлофор: Вимогливість покупця - ключ до успіху
Про стан ринку освітлювальних приладів та його перспективність розповідає начальник управління роздрібної мережі компанії "Світлофор" Наталія Дуб