Янсер: Ставитися до продукту треба з повагою

Четвер
18.03.2010
Про бізнес у сфері продажу нижньої білизни та колгот розповідає генеральний директор компанії "Янсер" Сергій Клименко
 

Яка реальна окупність торговельних точок продажу білизни і колгот зараз?
Це дуже залежить від проекту і від місця його розташування. Наша цифра (тобто плановий показник повернення вкладених коштів) для білизняного проекту - це 18 місяців. Якщо проект не окупається за 24 місяці, то вважається, що він відпрацював погано. Найкращий показник - 3 місяці, найгірший - десь 28-30 місяців.

Чим довше працює магазин, тим рівень рентабельності у нього підвищується. Тут не можна розраховувати, що кожного місяця буде йти одноманітно. У перший місяць може бути "великий мінус", другого місяця - "невеликий мінус", в третьому також, четвертий - "нуль", потім "плюс", "плюс", потім плюси повинні ліквідувати мінуси по вкладеннях тощо.

Наскільки э попит зараз на цей бізнес у споживачів?
Наш напрямок достатньо затребуваний. Частка базарних продажів нижньої білизни просто гігантська. Сьогодні через базари продається не менше 70% загальної кількості білизни на ринку. І ми розуміємо, що при такій частці неорганізованої торгівлі настільки інтимним продуктом, потенціал та інтерес до цивілізованої продажу білизни і колготок достатньо великий, незалежно від подій, що відбуваються і наповненості гаманця споживача. Тому ми цікаві для тих, хто хоче почати цивілізовано просувати продукцію в цьому сегменті ринку.

Що унікального надається покупцеві і чим цікавий цей бізнес для франчайзі?
Ми працюємо в фешн-індустрії! Це не продаж пиріжків. Це цікаво і престижно, це красиво і актуально, адже це - жіноча краса. Плюс можливість повернення вкладень і заробітку. Франчайзингова співпраця у даному сегменті складна. З одного боку позитивні сторони, з іншого - негативні. Плюс - те, що в цьому сегменті конкуренції дуже мало, тому що налагодити це дуже складно. І, власне, наша унікальність полягає в тому, що ми з українських компаній одні з небагатьох маємо багаторічний досвід, який можемо передати в свою франчайзингову мережу. Ми не продаємо проект на порожньому місці, тобто книжку з прописаними сторінками, прикрашеними гарними фото. Ми продаємо людям свій досвід, накопичений за п'ятнадцять років торгівлі білизною, знання ментальності та особливостей ринку. А саме - шість років ретельної праці у роздрібному напрямку. При цьому самостійно керуємо великою кількістю магазинів. Ми знаємо всі проблеми не з чуток.

Нашому партнерові не потрібно вгадувати складності, які можуть виникнути, ми їх знаємо і передбачаємо наперед. Наш бізнес не доступний для всіх. Це не просто інвестиція. Це має подобатися. Це треба любити. Цим треба займатися.

Багато компаній відзначають, що зараз досить важкий час для франчайзі відкривати магзіни. Чи йде в ситуації, що склалася, компанія на певні поступки для партнерів, чи пропонує будь-які особливі умови?
Чи йдемо ми на поступки? Ми йшли на поступки, коли були часи для тих, хто вірив нам, а не просто рахував цифри. Коли ринок був перенасичений. Вважали, що брати гроші за ризик людей - це неправильно. Сьогодні ж, у співпраці з нами, ризики знижені практично до нуля. Тому що якщо ми розуміємо, що місце для відкриття торговельної точки невідповідне або умови невигідні, то не дамо згоду на відкриття проекту. Саме тому, як не парадоксально це звучить, на питання: "Чи роздаємо ми безкоштовно франчайзингові договори?", Відповідаємо - НІ. І умови посилилися.

З повагою ставимося до того продукту, який продаємо, і не бачимо необхідності роздавати свою працю безкоштовно. Усім бажаючим з нами співпрацювати доводиться знаходити кошти для вкладення в наші спільні проекти.



найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Де можна купити якісне взуття недорого?

Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...

3 коментар
остання 15.06.2022
Де можна купити якісне взуття недорого?

Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...

3 коментар
остання 16.05.2022
В'язані речі це стильно

В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...

1 коментар
остання 08.07.2021
Де можна купити якісне взуття недорого?

Рекомендую www.butyjana.com.ua

3 коментар
остання 25.04.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013