Інтерв’ю

Сезонність - не перешкода для успіху
Альона Боргуленко - заступник директора з маркетингу компанії "Соната-Тревел" - поділилася секретами успішного бізнесу у туристичному сегменті

ЧИСТИЙ-ЧИСТИЙ бізнес
Розмова з директором компанії "Універсальний Прибиральник" Анатолієм Мельником

Український бренд зарубіжного формату
Про нову в Україні концепцію свіжо приготованої кукурудзи в стакані розповідає директор з розвитку ТОВ "КОРН-ХАУЗ" Олексій Жук

Діти – найкращі інвестиції
Про стан і тенденції українського ринку дитячих товарів розповів директор компанії "Оранж елефант Україна" Володимир Падун

Мережа у кілька тисяч не межа
Про франчайзинг від Нашої Ряби розповідає Юрій Косюк - голова правління холдингу "Миронівський хлібопродукт"

Є технологія - будуть франчайзі
Розмова з керівником відділу франчайзингу компанії ChipsAway – Вікторією Москаленко

Новий погляд на манікюрний бізнес
Про нову концепцію манікюрних студій - у форматі барної стійки - розповідає Тетяна Яцкова - координатор франчайзингової програми "ЕКСПРЕС МАНІКЮР"

Бізнес роблять не компанії а люди
Про свій досвід в ролі франчайзі розповідає Пан Олексій - власник магазину одягу ТМ "TOP SECRET" в Києві

Франчайзингом по електроніці
Про франчайзинг мережі побутової техніки "Ельдорадо" розповідає Наталія Анісімова - керівник відділу франчайзингу компанії в Україні

FOREX: зароблять і трейдери і франчайзі
Про те, як можна заробити на різниці курсів валют, розповідає Дмитро Сергійович Матієнко з компанії TeleTRADE-Ukraine

Франшиза їде за кордон
Про те, коли можна починати думати про експорт своєї франшизи за кордон розповідає Гілберт Мелінгер - директор французької консалтингової фірми EPAC

Ціль: розвиток та постійне вдосконалення
Про швидкозростаючу франчайзингову мережу INKSYSTEM розповідає Директор з розвитку компанії Андрій Ушаков

Кадри в ціні
Про франчайзинг корпорації OSKO, що веде діяльність на ринку надання послуг з працевлаштування за кордон, розповідає Сергій Грасько - гендиректор "OSKO-кадри"

Інвестиція зі смаком
Про франчайзинг та плани розвитку однієї з найбільших ресторанних корпорацій України "Мировая Карта" розповідає Олена Апухтіна - менеджер проектів компанії

Франчайзинг - це не лише бренд
Розмова з Наталією Радько - Директором з маркетингу та супроводженню франчайзі СПАР-Україна

Треба бути крок попереду конкурентів
Розмова з Євгеном Борисенко - Генеральним директором компанії "МТР Групп"

Туризм чекає консолідація
Розмова з Тарасом Демурою - директором мережі туристичних агентств "Галопом по Європам"

Стріт-фуд в регіони!
Про реалії та перспективи стріт-фуду розповідає Володимир Апальков - власник ТМ "Рум’яночка" - виробника заморожених напівфабрикатів для вуличної торгівлі в Україні

У франчайзинг з іменем та досвідом
Atlantic - проектант та виробник білизни з Польщі, після 12-річної присутності на українському ринку розпочинає розвиток мережі фірмових салонів по франчайзингу. Розмова з Шимоном Ващином - менеджером з розвитку на Україні

Знайти нішу та стати першими
Розмова з Олегом Солов’єм - керуючим партнером компанії з добору персоналу для роботи з дітьми "Перше Агентство Няня"