Туризм чекає консолідація

Неділя
01.02.2009
Розмова з Тарасом Демурою - директором мережі туристичних агентств "Галопом по Європам"
 

Як відбилися кризові явища на туристичному бізнесі?
Криза дозволить врешті консолідувати ринок туристичних послуг. Сьогодні в Україні видано близько 7000 ліцензій на надання туристичних послуг, з яких близько 5000 дійсно провадять якусь діяльність. Така велика кількість агенцій пояснюється тим, що мати свою туристичну агенцію колись було дуже модно, їх відкривали, часто дарували дружинам та коханкам, проте не особливо зважали на фінансову сторону бізнесу.
Під впливом зменшення обсягу ринку, а це на близько 40%, кількість туристичних агенцій зменшиться вдвічі-втричі, - до 2500-1700. Залишаться тільки найсильніші гравці ринку, що працюють під відомою торговою маркою, і для яких туристичний бізнес є основною статтею доходу. Сильніші гравці ринку будуть консолідуватися, а слабші підуть з ринку.

Куди тепер їздять відпочивати українці?
Напрямки подорожей не змінилися, натомість змінилися частки турів різних цінових категорій. Тури середньої та високої цінової категорії ($1000-5000) й надалі користуються незмінним попитом, проте зменшилась частка недорогих турів вартістю $300-500.

Скільки тур.агентств "Галопом по Європам" сьогодні працює в Україні, і якими є подальші плани розвитку мережі?
На сьогоднішній день в нашій мережі 60 туристичних агентств "Галопом по Європам", з яких 51 - працюють по франчайзингу. У 2009 році плануємо залучити 10-15 нових партнерів. Охочих працювати під брендом "Галопом по Європам" є значно більше, але у нас досить консервативний підхід до залучення нових франчайзі, інакше мережа би вже нараховувала понад 500 агенцій.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію