Укртатнафта скаржиться на нечесний франчайзинг

Середа
29.07.2009
"Укртатнафта" заявляє про порушення "УТН-Схід" законодавства по використанню товарних знаків
 

Укртатнафта заявляє про те, що компанія "УТН-Схід" порушує свої обов'язки у рамках ліцензійного договору на право використання знаків для товарів та послуг, укладеного в 2005 році.

Як коментує Укртатнафта, ТОВ "УТН-Схід" використовує знак "Укртатнафти", але при цьому не вказує, що знак використовується по ліцензії, також УТН-Схід самостійно, без погодження правовласника, визначає об'єкти та строки користування торговою маркою "Укртатнафта".

Так, у відповідності з договором знак "Укртатнафта" може використовуватись "УТН-Схід" на території 103 АЗС. Проте, за наявною інформацією, "УТН-Схід" додатково використовує знак "Укртатнафти" ще на 15 АЗС. Неблагонадійні партнери пішли ще далі, вказавши на своїх фірмових бланках, що вони є офіційним дилером АТ "Укртатнафти". Крім цього, "УТН-Схід", за інформацією Укртатнафти, не забезпечує необхідної якості товарі та послуг, про що свідчать неоднократні письмові скарги та рекламації від клієнтів.

У ситуації, що склалася, Укртатнафта заявляє про припинення співпраці з "УТН-Схід" та намір розірвати договір найближчим часом. Також Укратанафта розглядає можливість звернення до суду та інші адміністративні органи з метою притягнення УТН-Схід до відповідальності та відшкодування збитків.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію