П'ятниця
20.03.2015
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
 

Мережа «Дом бусин» на українському ринку нараховує 3 власні та 8 франчайзингових філії, а також 2 філії у Росії та 1 у Казахстані. Це фірмовий магазин, який надає продукцію, необхідну для створення біжутерії власними руками.
«Ми плануємо максимально розширювати франчайзингову мережу не тільки в Україні, але й у Казахстані, Білорусії та Росії. Франшиза «Дом бусин» поєднує простий в управлінні формат магазину з продажу намистин, фурнітури для біжутерії та високорентабельний бізнес. Для партнера по франчайзингу ми розробили оптимальний пакет співробітництва. Ринок намистин і фурнітури затребуваний, так як жінки сьогодні віддають перевагу біжутерії, створеній власними руками», - говорить директор з розвитку компанії «Дом бусин», Кирило Бондарев.

«Нашим партнерам, крім права на використання у комерційній діяльності товарного знаку та концепцій бренду «Дом бусин», ми надаємо модель бізнесу, яка дозволяє ефективно використовувати його інвестиції. Також рівні умови співпраці всередині партнерської мережі, єдину асортиментну політику та багато інших переваг. У залежності від формату магазину, інвестиції на ремонт, меблі та торгівельне обладнання становлять близько 200 $/кв.м. На первинне поповнення товаром потрібно 200 $/кв.м. Тобто на відкриття магазину обсяг загальних інвестицій складе близько 400 $/1кв.м», - перераховує Кирило Бондарев.

Франчайзі пропонуються наступні формати магазину «Дом бусин»: Streetretail (окремий магазин), магазин у торговому центрі та магазин площею не менше 20 м2. Франчайзер проводить безкоштовне навчання продавців партнерського магазину, консультує з мерчендайзингу, здійснює інформаційну та технічну підтримку партнерів на весь час дії договору франчайзингу. А також здійснює поставки будь-яким видом транспорту по території України та Росії.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти