Франчайзингова програма TERIVA

Вівторок
14.04.2015
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
 

У 2015 році київська компанія TERIVA налаштована активно розвивати мережу, як на вітчизняному, так і на зарубіжних ринках. Компанія займається міжповерхневим перекриттям, а на сьогоднішній день дана технологія затребувана в житловому і нежилому малоповерховому будівництві та реконструкції.
«Український ринок сучасних міжповерхових покриттів заповнений лише на 10%, а ринки сусідніх держав - і того менше, тому є де працювати і розвиватися. Торік до нас почало надходити багато пропозицій із різних країн, щоб відкрити там бізнес TERIVA, а оскільки нам цікавий і російський, і білоруський, і азербайжанскій і інші ринки, то ми запустили франчайзинг», - розповідає Дмитро Новіцький, інженер технолог компанії TERIVA .

Міжповерхове перекриття TERIVA є альтернативою дорогому моноліту і стандартним плитам перекриття. Технологія поєднує у собі надійність, адаптивність, легку вага та швидкий монтаж без крана. Компанія пропонує організацію виробництва перекриття Тeriva в країнах СНД і надає повний комплекс послуг: ліцензійний договір (право на використання торгової марки та технології), поставку необхідного обладнання, навчання фахівців (маркетологів і технічних фахівців) та інші види підтримки для франчайзі.

"Якщо запускати виробництво з нуля то вартість проекту може скласти від 200.000-600.000 доларів, якщо ж організувати виробництво перекриття TERIVA на вже існуючому виробництві (за наявності вібропресса, навантажувача, виробничого та складського приміщеннь і налагодженої системи поставки сировини), вартість запуску складе 10.000-20.000 доларів. Рентабельність цього бізнесу становить від 50-100%. Потенційний партнер може відвідати наше виробництво в Києві, отримати відповіді на всі запитання і власними очима побачити весь технологічний процес ", - доповнює Дмитро Новіцький.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується