Четвер
12.03.2015
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
 

На сьогоднішній день під брендом «Хороша аптека» працює 53 власних і 27 франчайзингових об'єкти. Компанію цікавлять різні ринки, а в планах на перспективу - вийти на міжнародний рівень. Повна франшиза полягає в купівлі ліцензії на використання торгового знаку «Хороша аптека» та всіх необхідних документів для ведення бізнесу. У програмі можуть брати участь вже існуючі аптеки, які хочуть покращити свої показники.

«Цей бізнес не підвластний кризам, постійно приносить стабільний дохід (100% гарантія прибутку). Також швидкий термін виходу на прибуток. Усю роботу по відкриттю «Доброї аптеки» ми беремо на себе: з нуля, до повноцінного функціонування. Франчайзі присутній лише на етапі підписання договору оренди і забирає ключі вже готового бізнесу», - розповідає менеджер по роботі з клієнтами мережі «Хороша аптека», Олексій Кудрявцев.

Франчайзер навчить майбутнього партнера правилам відкриття аптеки та взаємодії з контролюючими органами (СЕС, МНС, податкова служба, адміністрація міста). Допоможе уникнути ризиків перевірок, штрафів та приписів. Дасть чіткі інструкції щодо дотримання санітарних норм та інших стандартів, а також допоможе в інших питаннях.

«Відкриття аптеки - бізнес не складний, і займає менше двох місяців. Варто відзначити, що в разі його збитковості, компанія бере на себе зобов'язання викупити аптеку назад. Важливим є те, що у нас функціонує система «Одного вікна» - ми весь товар закуповуємо в одному місці, що дуже зручно. Також майбутній партнер буде купувати продукцію за оптовими цінами, на 20% дешевше, ніж у аптек-конкурентів. За даними Росздоровнагляду в 28 російських регіонах на сьогоднішній день відчувається брак аптек та аптечних пунктів. У Москві на одну аптеку припадає у середньому 2500 жителів, що відповідає показникам низки європейських країн»,  - додає Олексій Кудрявцев.

 


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано