18.05.2013

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Прибирання приміщень - послуга, яка з кожним роком стає все більш затребуваною не тільки у великих компаніях, але і навіть серед звичайного населення. Зростання добробуту українців у великих містах і збільшення кількості адміністративних, торговельних і виробничих площ активізували дану галузь. Клінінгові компанії, які підхопили нинішній рух і адаптували свої послуги і ціни до потреб клієнтів, не стоять на місці: працюють 7 днів на тиждень.

клінінгова компанія

Оплата за прибирання складає в середньому від 10 до 25 грн/кв.м. в залежності від виду та складності робіт.

Реалії ринку

П'ять років тому клінінговий бізнес був розвинений тільки в Києві і в східній частині країни. На сьогоднішній день професійними послугами прибирання користуються вже на всій території України. У самому Києві налічується близько 250-ти компаній, що надають повний спектр обслуговування клієнтів. "Така ситуація пояснюється новою тенденцією, яка прийшла до нас з Європи. На українському ринку багато великих іноземних компаній і компаній з іноземними інвестиціями, які прагнуть передати на аутсорсинг не тільки клінінгові послуги. Вони вимагають комплексного фасиліті менеджменту і готові передати іншій компанії наступні функції: охорону, харчування персоналу, технічне обслуговування, прибирання, вантажні та коморні роботи, - розповідає Олександр Бардачов, директор клінінгової компанії "ДЕН". - Відповідно, на ринку послуг з'являються багатопрофільні компанії, на зразок нашої, які можуть надати клієнтові всі вищезазначені послуги, позбавивши його клопоту щодо допоміжних робіт".

Хоча зараз на ринку клінінгу перспективні і найбільш успішні ті компанії, які пропонують повний комплекс послуг, але, все ж, і вони не завжди можуть приділити достатню увагу невеликим замовленнями. Тому фірми середнього рівня і з "чистою" репутацією користуються попитом при необхідності генерального і післяремонтного прибирання приватної нерухомості, а також невеликих комерційних об'єктів.

Перші кроки

Для реалізації задуманого проекту спочатку необхідно провести моніторинг загального стану ринку клінінгових послуг в вашому населеному пункті. Не потрібно забувати, що дана галузь у великій мірі залежить від стабільного і, в майбутньому, зростаючого попиту. Кількість запитів з прибирання залежатиме від величини міста, в якому функціонує підприємство. Населений пункт з чисельністю від 500 тис. осіб - оптимальна локація для запуску клінінгової компанії. Наступним кроком стане легалізація своєї діяльності: реєстрація компанії, як суб'єкта підприємницької діяльності.

Початкова сума входження в бізнес обумовлена ​​цілями, які перед собою ставить підприємець, і масштабу самої компанії. Якщо в його планах - прибирання квартир і невеликих об'єктів, то для старту досить буде $ 5-10 тис. Якщо ж замахнутися на обслуговування великих підприємств, то, відповідно, початкові інвестиції зростуть в рази.

Цільова аудиторія також залежатиме від можливостей майбутньої компанії. "Коло потенційних клієнтів невеликої клінінгової фірми - це і молоді мами, і активні люди, які приділяють своєму бізнесу і роботі стільки часу, що на рутинну процедуру прибирання не залишається ні часу, ні сил, ні, тим більше, бажання, а також власники щойно відремонтованого або придбаного житла", - розповідає Олена Кумикова, директор клінінгової компанії "Людочка". Великі ж компанії спеціалізуються на наданні послуг юридичним особам: виробничим і промисловим підприємствам, торговим та бізнес-центрам, складським приміщенням, спортивним та навчальним закладам, а також ресторанам, кафе та кінотеатрам.

Бізнес-план

Сума початкових інвестицій:

  • Витрати на реєстрацію: 1 тис. грн
  • Купівля обладнання, інвентарю та професійних засобів для прибирання (сюди обов'язково включається покупка промислового пилососа - від 4 тис. грн, парогенератора - від 8 тис. грн, екстрактора для хімчистки килимових покриттів - від 12 тис. грн): 45 тис. грн
  • Навчання менеджерів і персоналу: 2 тис. грн
  • Купівля спецодягу для персоналу: 5 чол. × 400 грн = 2 тис. грн
  • Розробка сайту, логотипу та рекламної продукції: 2 тис. грн

Всього: 52 тис. грн

 

Витрати на місяць:

  • Оренда офісу: 1 тис. грн
  • Оренда автомобіля: 3 тис. грн
  • Зарплата працівникам: 5 чол. × 3 тис. грн = 15 тис. грн
  • Закупівля витратних матеріалів: 1,5 тис. грн
  • Рекламна кампанія: 1 тис. грн

Всього: 21,5 тис. грн

 

Доходи на місяць:

  • Прибирання постійних об'єктів: 6,5 тис. грн
  • Прибирання після ремонту: 15 замовлень × 1,5 тис. грн/замовлення = 22, 5 тис. грн

Всього: 29 тис. грн

 

Прибуток перед оподаткуванням:
29 тис. грн - 21,5 тис. грн = 7,5 тис. грн

Окупність бізнесу:
52 тис. грн: 7,5 тис. грн = 7 міс.

Представлений розрахунок є лише орієнтовним - для кожного конкретного випадку і умов цифри будуть змінюватись (ціни взяті за Києвом)

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank