У Польщі можна успішно розвивати бізнес

Понеділок
12.02.2024
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
 

Три роки Кирило Валадкевич живе в Польщі. Кирило Валадкевич родом з Білорусі, три роки живе в Польщі. Перший рік перебування працював у будівельній компанії, а потім у кур’єрській. Нарешті настав час змінити своє професійне життя та обрати стабільну роботу.

Żabka швидко привернула увагу Франчайзі магазину. Однак на початку він вагався щодо рішення інвестувати у модель франчайзингу через різні думки про мережу, які з’являлися в Інтернеті. Однак ідея повернулася, коли як кур’єр чи не щодня проходив повз один із магазинів «Жабка».

"Його тільки будували. В новому кварталі, в хорошому місці. Все сучасне. Тоді я подумав, що неможливо, щоб така велика мережа, як Żabka, з такою кількістю магазинів по всій Польщі, боролася з проблемами, описаними в Інтернеті. Тоді я придивився до мережі та до принципів франчайзингової співпраці",  згадує Кирило Валадкевич.

Наразі його родина вже тримає два магазини під зеленим прапором. Перший рівно два роки тому відкрила мама Кирила Валадкевича, а він свій відкрив у грудні 2023-го. Замовлення було не випадковим.

"Тоді моя мама краще знала польську мову, тому їй було легше пройти весь процес підбору персоналу, починаючи від контакту з головним офісом і перших розмов з представниками компанії, початкового навчання закінчуючи іспитом і відкриттям магазину та повсякденним менеджментом. магазину, – розповідає Кирило Валадкевич. Це був абсолютно новий магазин, створений з нуля. Тому франчайзі з самого початку міг уважно спостерігати за всім процесом підготовки такого об’єкта до відкриття. Франчайзі відкрив свій магазин у центрі Бяла-Подляска, неподалік від лікарні та школи. Хоча поруч є ще одна мережа магазинів, франчайзі обох магазинів подружилися та підтримують один одного.Мій друг працює ближче до школи, а я – ближче до лікарні. Розташування магазинів і прилегла територія визначає профіль покупців і зумовлює вибір ними конкретних товарів. Наприклад, коли в моєї подруги закінчуються популярні серед учнів сусідньої школи хот-доги, молодь біжить до мене." Те ж саме працює і навпаки, зізнається Кирило Валадкевич

Підтримка мережі

Площа магазину Кирила Валадкевича становить приблизно 70 кв. Він цінує той факт, що Żabka майже повністю інвестує в заклад. Власний внесок Франчайзі, який дозволяє йому відкрити магазин під брендом Żabka, становить приблизно 5000 злотих. злотих і призначений, серед іншого, для на придбання касового апарату або концесію, яка повертається через три місяці після початку співпраці. Нові підприємці отримують стартові приміщення, які повністю оснащені обладнанням, меблями, ІТ-системами та товарами. Окрім стандартної пропозиції страв, у продажу є також невелика гастрономія, тобто гарячі страви, такі як хот-доги, гірос або нагетси. Магазин заповнюється 5 разів на тиждень  кожні три дні відбуваються т. зв великі поставки, в т.ч молочні продукти, заморожені продукти, напої, а також доставка закусок і готових страв кожні два дні.

Вся інформація про закупівлі для магазину, звіти про продажі та інформація про поточний стан запасів фіксується в додатку Żabka Assistant. Метою цього інструменту є оптимізація та покращення роботи магазинів. Він забезпечує, серед іншого: знання про правильне розташування товарів на полицях, необхідність їх поповнення та поради щодо щоденних завдань, які необхідно виконувати. Крім того, Żabka Assistant показує терміни придатності товарів і інформує, коли термін їх придатності закінчився. Крім того, франчайзі та його співробітники постійно інформуються про кількість та вид товарів, що продаються. – Żabka побудувала свою систему управління магазином на основі штучного інтелекту. Раніше всі дії, пов’язані з роботою магазину, мені доводилося виконувати на місці. Тепер я можу працювати дистанційно і контролювати ситуацію у відділенні, слідкувати за касою і продажами – що продається і в якій кількості, – розповідає Франчайзі.

Однак Żabka Assistant є лише частиною IT та AI системи Żabka, яка з’єднує франчайзі зі штаб-квартирою мережі. Cyberstore – це інструмент, який допомагає комплексно керувати об’єктом за допомогою смартфона. Завдяки цьому ви можете, серед іншого: замовляти товари, дізнаватися наступну дату доставки або постійно стежити за результатами продажів. Додаток Cyberstore також є своєрідною ланкою між франчайзі та мережею, через яку передається різного роду інформація. Мережа також створила OptiPlan – інтелектуальний інструмент, який оцінює результати роботи кожного магазину, щоб адаптувати подальший план до конкретних потреб даного закладу та його клієнтів. Система збирає елементи, пов’язані з роботою даного магазину, включаючи архівування даних і документів.

Виклики у власному бізнесі

За словами франчайзі, змістовна, практична та технологічна підтримка від Żabka є дуже великою та, безумовно, полегшує керування магазином. Але спочатку це не так легко, особливо для людей, які раніше не мали справи ні з харчовою промисловістю, ні з власним бізнесом.Складним і напруженим моментом для мене було підписання франчайзингової угоди з Żabka. Тоді я відчув тягар відповідальності. Більше того, через два тижні після відкриття магазину народилася донька. Безсумнівно, допомогло те, що моя мати керувала власною філією Żabki, щоб я міг бачити, як працює бізнес. Коли мені це потрібно, я можу звернутися за допомогою до свого торгового партнера, який надає консультацію та підтримку, – згадує Кирило Валадкевич. Договір франчайзингу укладається на невизначений термін з місячним терміном попередження у разі співпраці менше 3 років і 3 місячним терміном попередження - якщо підприємець веде магазин більше 3 років.

Франчайзі дуже швидко зібрав персонал. На даний час в ньому працює двоє штатних і один неповний робочий день. Решта людей працюють позмінно, тому про магазин добре доглянуто. – Я повністю довіряю своїй команді. Я знаю, що знайти чесних і компетентних працівників зараз нелегко. Я радий, що мені це вдалося. Ми працюємо разом із самого початку, і я знаю, що вони впораються з будь-якою ситуацією. Мені набагато легше вести бізнес, знаючи, що я можу делегувати частину завдань своїм співробітникам, які так само, як і я, знають процедури, – каже Кирило Валадкевич. Окрім початкового навчання під наглядом тренера-тренера та доступу до платформи розробки, франчайзі брав участь в освітній програмі Академії підприємництва. Він адресований підприємцям, які ведуть бізнес із Żabka, який здійснюється спільно з Варшавським технологічним університетом, і надає ширші знання про бізнес.

Кирило Валадкевич

Кирило Валадкевич хотів би заохотити інших підприємців з Білорусі вести свій бізнес із Żabka/відкривати свої магазини під брендом Żabka. На його думку, це хороший і стабільний бізнес. Для цього з власної ініціативи створив YouTube-канал, де розповідає про бізнес під назвою Żabka. Він сподівається, що завдяки цьому переконає громадян Білорусі та не тільки, що як іноземець у Польщі можна професійно розвиватися та мати власний прибутковий бізнес.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016