П'ятниця
03.04.2015
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
 

Мережа спеціалізованих майстерень побутових послуг «Домик мастера»  продовжує активно розвиватися у  місті Миколаєві. Так, слідом за недавно відкритою майстернею з ремонту взуття та виготовлення ключів, в роботу був запущений будинок побуту (крім ремонту взуття та виготовлення ключів, тут також можна виконати ремонт одягу). Таким чином, сьогодні фірма «Домик мастера» налічує 18 власних об'єктів. Стартом розвитку по франчайзингу стала мета розширення мережі в інших регіонах України.

«На території СНД ринок побутових послуг завжди знаходився на досить низькому рівні. «Домик мастера» - перша компанія в Україні, яка змогла вивести даний вид послуг для населення на сучасний, привабливий для клієнтів, рівень. У планах компанії - розвиток мережі в інших містах України. Вартість франшизи «Будиночок майстра» становить від 75 000 грн., у залежності від кількості відкритих філій (разовий платіж). Необхідні інвестиції у бізнес для франчайзі від 140 000 грн., також залежно від кількості філій, що вони відкривають. Термін окупності інвестицій - від 8 до 18 міс., а термін відкриття філії - 1 місяць. Роялті складає 3% від обороту», - ділиться Валентин Боднар, власник і організатор мережі «Домик мастера» .

Мережа «Домик мастера» пропонує підприємцям наступну модель франшизи: компанія закуповує обладнання, матеріали та супутні товари, встановлює і налаштовує програмне забезпечення, відкриває майстерні, навчає менеджерський склад і майстрів за рахунок франчайзі. Дана модель розрахована на мережевий розвиток (від чотирьох майстерень і більше) та є оптимальним стартом для оператора франшизи. На час дії договору все необхідне обладнання, матеріали та супутні товари франчайзі купує у фірми "Будиночок майстра", а також зобов'язується дотримуватися корпоративних стандартів якості. Крім того, франчайзі самостійно оплачує усі орендні витрати.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти