У планах Tealand розвивати мережу

Середа
01.04.2015
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
 

У планах компанії Tealand - розширення мережі франшизи на території країн ближнього, середнього сходу та СНД. А також завершення розробки концепції кіоску сервіровки чаю і роздрібного продажу. Торгова марка Tealand зареєстрована в країнах Перської затоки. У жовтні 2014 компанія відзначила свій 10-річний ювілей на роздрібному ринку чаю та аксесуарів.
"Ми зацікавлені в просуванні нашої торгової марки за межі близькосхідного регіону, тому нам цікавий український ринок, втім, як і будь-який інший. Ринок України цікавий тим, що тут є високий купівельний попит на наш товар, і не так багато пропозицій у форматі нашої концепції", - ділиться порталу http://franchising.ua/  Грач Аветисян, представник франшизи Tealand.

"Франшизу Tealand ми почали просувати з 2013 року. Її особливість у тому, що завдяки 10-річній практиці, ми прийшли до оптимальної, на наш погляд, концепції роздрібного кіоску в торговому центрі, що продає товари сегменту «люкс» - високоякісний добірний листовий чай - у роздріб і в "пірамідках". Розмір інвестицій у бізнес - близько 97 тисяч доларів - це з урахуванням вартості товару на три місяці роботи кіоску, і це становить левову частку початкових витрат. Паушальний внесок - 12 тисяч доларів. Вартість кіоску (орієнтовно) складає 11 - 12 тисяч доларів. Роялті - відсутні", - продовжує Грач Аветисян.

Термін відкриття торгового об'єкту залежить від місцевих умов країни, документообігу та сертифікацій. Технічно франчайзер може підписати договір, поставити першу партію товару та навчити персонал протягом місяця-півтора. Також протягом цього ж часу можна виготовити кіоск по кресленням компанії.
Франчайзі будуть надані ексклюзивні бренди та виключно натуральні інгре¬діенти, прямі поставки товару і надійні партнери з усього світу, а також досвід роботи з широким колом клієнтів (у тому числі сегмент HoReCa) та багато інших переваг роботи з Tealand.