Вівторок
03.02.2015
Великі інвестиції при швидкій окупності бізнесу
 

Компанія TopStore, яка займається продажем продукції Apple, у 2015-му році вперше вийшла на франчайзинговий ринок. Як відомо, у світі даний продукт цінують за простоту, дизайн і зручність роботи. З одного боку може прийти сумнів наскільки вигідним може бути цей бізнес у той час, коли курс долару злетів до рекордного рівня, а з іншого боку - завжди знайдуться любителі високоякісної техніки, які не дивлячись ні на що будуть купувати саме Apple.

«Наш розвиток по франчайзингу ми почали буквально минулого тижня, для того щоб розширити мережу і взяти з цього напрямку вигоду, звичайно, як для себе так і для франчайзі. За кілька років роботи нам відомі усі тонкощі для того, щоб цей вид бізнесу був прибутковим», - розповідає В'ячеслав Нікітенко, директор компанії «TopStore».

Вибравши TopStore у якості партнера, франчайзі отримає і буде користуватися усіма бізнес-процесами компанії, мати об'ємну рекламну компанію (контекстна реклама, SMM, оффлайн реклама), юридичну підтримку при відкритті та роботі, безкоштовні консультації по скайпу, унікальний арома та аудіо маркетинг 2015 року та інші привілеї.

«Вартість відкриття однієї торгової точки не маленька (через високі ціни за одиницю одного пристрою). На початковому етапі підприємцю достатньо близько 2 млн. рублів, плюс вартість франшизи. Для відкриття, у середньому, потрібно 30-45 днів, усе залежить від підрядників, які готують ремонт, меблі і т.д. Найкоротший термін за який нам вдавалося відкрити філію - 17 днів від приїзду людини в місто і до старту роботи магазину, але я вважаю, що це дуже швидко, - говорить В'ячеслав Нікітенко. - Даний бізнес є досить цікавим. З його особливостей можна виділити постійну «присутність» у роботі. Це обов'язково, інакше все дуже швидко може закінчитися. Робота з покупцем з преміум сегменту - це робота з клієнтом, який цінує свій час і має особливі вимоги до обслуговування, про які не можна забувати. Також в асортимент потрібно постійно додавати нові продукти, які будуть розбавляти монобренд Apple, так як тільки на цьому бренді зараз важко вийти в прибуток».