Компанія "Альфафарм", яка працює на українському ринку протягом 10 років, розвиватиме мережу аптек на умовах франчайзингу. На сьогодні бренд представлений 10 власними аптеками на території столиці. "Рішення про розвиток мережі за схемою франчайзингу було прийняте лише у 2011 році. Головною причиною стали часті звернення інших підприємців з пропозиціями про спільне заснування аптек із використанням наших бізнес-стандартів, бренду, досвіду тощо, - розповів порталу Franchising.ua Директор з розвитку мережі аптек "Альфафарм" Денис Паланчук. - За 10 років діяльності на ринку наша компанія налагодила ефективну співпрацю з провідними дистрибьюторами України. Як наслідок, не лише ми, але й наші франчайзі, купуючи медикаменти, матимуть змогу користуватися знижками, що призначені для "Альфафарм". Крім цього, багаторічний досвід роботи дозволив розробити систему управління, яка дає можливість не лише витримувати напружену конкуренцію у Києві, але й одержувати стабільно високі прибутки". На сьогодні компанія веде переговори з потенційними франчайзі з Одеси, Дніпропетровську, Житомиру та Черкас. "Альфафарм" має намір відкривати свої аптеки у всіх населених пунктах країни, надаючи своїм франчайзі ексклюзивне право на роботу в окремому регіоні. Під "регіоном" компанія розуміє ту чи іншу вулицю, район, місто чи область.
Щоб відкрити аптеку під ТМ "Альфафарм", потрібно володіти інвестиціями у розмірі не менше $ 35 тис., з яких $ 2 тис. становить паушальний внесок, приблизно $ 3 тис. необхідні для ремонту приміщення, а решта $ 30 тис. призначені для закупівлі першої партії товару. Окупається бізнес протягом перших 6 місяців. Мінімальна кількість персоналу, необхідна для функціонування аптеки, складається з 4 працівників. "Розмір інвестицій та кількість працівників може змінюватися залежно від величини аптеки та активності відвідувачів, - стверджує Денис Паланчук. - Якщо аптека велика, і її щодня відвідує багато клієнтів, початок бізнесу вимагає більших коштів, і, відповідно, розширеного штату. Якщо ж менша - все відбувається з точністю до навпаки".
читати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Багато людей прагнуть дотримуватися моди і періодично оновлюють свій гардероб. Тому роздрібна торгівля одягом у всі часи залишається актуальною, і при правильному підході цей бізнес завжди знаходить своїх відданих, постійних клієнтів
популярне на форумі
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение