16.02.2012

Fix Pro Trading залучила перших франчайзі

Компанія, яка розпочала розвиток по франчайзингу в січні 2012, відкрила 3 франчайзингові точки

Компанія, яка займається розвитком франчайзингових мереж під торговельними марками ANTI LIE та Mobi-Shop, вивела на ринок ще одну концепцію: точки з продажу автомобільної хімії під ТМ Fix Pro Trading. Проект стартував 20 січня 2012 року. На сьогодні мережа об'єднує три франчайзингові точки: в Кривому Розі, Львові та Новій Каховці. "Ідея розвитку нової концепції виникла несподівано, - розповів порталу Franchising.ua власник концепції Fix Pro Trading Павло Щукін. - Ми помітили, що такий продукт, як олівці для усунення дрібних подряпин на автомобілі ТМ Fix It Pro, користується популярністю на вітчизняному ринку, проте споживач досить часто стикається з підробленим товаром. Перші точки з продажу відкрили наші партнери з інших проектів. На початку весни ми очікуємо поповнення мережі. Зараз ведуться підготовчі роботи для відкриття нових франчайзингових магазинів".

Fix Pro Traiding, олівці для усунення подряпин на автомобілях

Щоб відкрити торговельну точку під ТМ Fix Pro Traiding, необхідні інвестиції в розмірі 1,5 тис. грн

Головними споживачами продукції Fix It Pro на сьогодні є власники автомобілів. "Згідно з проведеними нашою компанією дослідженнями, на 1 листопада 2011 року в Україні нараховувалося 4,5 млн автомобілів, - розповідає Павло Щукін. - Офіційні обсяги ринку таким чином становлять 700 млн грн. Отже, нам є куди розвиватися".

Щоб відкрити торговельну точку під ТМ Fix Pro Trading, необхідні інвестиції в розмірі 1,5 тис грн. Паушальний внесок становить 700 грн. Окупається цей бізнес протягом 1-2 місяців. Як стверджує власник франшизи, для того, щоб повернути вкладені у справу кошти, необхідно продати 10 олівців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank