АВТОПАПА захищає дітей за допомогою франчайзингу

Понеділок
21.02.2011
Компанія націлена на формування всеукраїнської мережі фірмових точок продажу дитячих автокрісел і аксесуарів для безпеки і комфорту дитини
 

"АВТОПАПА" - мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел і аксесуарів для безпеки і комфорту дитини в автомобілі. Компанія присутня на ринку з осені 2009 року. На сьогодні працюють власні мобільні шоу-руми в Донецьку, Львові та Києві, а також стаціонарний шоу-рум "АВТОПАПА" у столиці. Компанія націлена на активний розвиток мережі за допомогою франчайзингу та відкриття представництв у всіх великих містах країни.

"Цей ринок достатньо молодий, фактично ми були першою компанією, яка надала комплексну пропозиція цієї продукції", - розповідає Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "АВТОПАПА". - "Наша мета - зробити бренд "АВТОПАПА" загальною назвою, що асоціювалася б з дитячими автокріслами. Ми налаштовані на відкриття представництв у всіх великих містах країни, і навіть у районних центрах. Тому що в регіонах ця ніша поки що взагалі не зайнята, а попит достатньо високий. Його ми спостерігаємо зараз по роботі наших власних точок у на периферії. Ми націлені на співпрацю на умовах франчайзингу з підприємцями з усіх областей країни".

Значний поштовх до формування такої ніші на українському ринку дали зміни в Правилах Дорожнього Руху України. Справа в тому, що з початку 2011 року діти у віці до 12 років в обов'язковому порядку повинні перевозитися в автомобілі в спеціальних дитячих кріслах, за порушення передбачені штрафи.

"Перші кроки в цьому напрямку вже зроблені, я впевнена, що ці законодавчі норми будуть строго регулюватися, і буде тенденція до посилення вимог", - вважає Світлана Кучер. - "Другий важливий фактор, що формує попит на нашу продукцію - це те, що наша країна зараз переживає бебі-бум, причому вже кілька років поспіль. Є спостереження, що досить часто зараз зрілі люди обзаводяться другою-третьою дитиною, після великої паузи від народження попередньої. Таким чином, одна категорія сучасних батьків - це зрілі і забезпечені громадяни, а з іншого боку - молоді люди, які народили свою першу дитини. Молодь з ентузіазмом сприймає новинки, що забезпечують комфорт, і крім того, звикла до мобільного способу життя, тому після народження дитини молоді люди подорожують вже всією родиною".


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Бізнес на селі: норкова ферма /13.03.2012

Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?