Пишемо франчайзинговий бізнес-план

П'ятниця
27.11.2009
Деякі франчайзери вимагають від кандидатів представлення бізнес-плану під конкретну величину інвестицій і конкретне розташування точки. Таким чином вони перевіряють бізнесовий талант франчайзі.
 

Франчайзер може в процесі переговорів презентувати кандидату зразковий фінансовий план, розроблений центральним офісом компанії. Однак це певна модель бізнес-плану для можливого але неіснуючого пункту. Тому для власної безпеки варто підготувати свій, більш докладний бізнес-план.

Складання добротного бізнес-плану збільшує шанси франчайзі бути прийнятим до мережі, а також отримати можливий кредит у банку. Перш за все однак варто усвідомити той обсяг роботи, що на тебе чекає, а також супровідні перешкоди планованої бізнесової діяльності. Підготовка, презентація та уміння захистити свій бізнес-план вказує в цілому на перспективність тебе як потенційного франчайзі.

Франчайзинговий бізнес-план подібний до традиційного, що розробляються перед початком будь-якої підприємницької діяльності. Відрізняється він вказанням інвестиційних дій як франчайзера, так і франчайзі.

Хороший бізнес-план повинен містити наступні елементи

  1. Вступ
    У вступі стисло описується концепція планованого діяльності. Тут можна також коротко обґрунтувати, чому франчайзі обрав саме цей вид діяльності та саме цю торговельну марку, а не іншу. Франчайзі повинен представити наявні можливості щодо масштабів продажів, визначити інвестиційний графік і описати очікувані ефекти. Франчайзер зазвичай хоче побачити, яким чином інвестування у франчайзинг відобразиться на майбутній фінансовій ситуації франчайзі, а також характеристику його коротко- і довгострокових цілей.
  2. Інформація про франчайзі
    Франчайзера цікавить все. У цьому розділі потрібно подати: повне П.І.Б., адресу місцеперебування або місця проживання, контактні дані (номер телефону, факс, електронну скриньку тощо), правову форму та реєстраційний номер. Варто також представити коротку історію ведення бізнесової діяльності раніше або перебіг професійної кар'єри.
  3. Опис ринку
    Це найважливіша частина бізнес-плану. Франчайзі повинен описати умови, які ринок, в якому він збирається працювати, може поставити його фірмі. Чи цей ринок стабільний, змінний, чи розвивається, а, можливо, є сезонним? Який матиме це вплив на доходи франчайзі. Потрібно охарактеризувати обсяг локального ринку (відносно купівельного потенціалу), а також оцінити очікуваний потенціал розвитку. Франчайзер охоче дізнається про конкуренцію в цій сфері в твоєму місці з перерахунком її міцних і слабких сторін.
  4. Приміщення
    Франчайзі повинен описати приміщення, в якому вестиме діяльність, вказавши його розміри, розташування, обладнання, технічний стан. Якщо нерухомість є його власністю, франчайзі повинен вказати юридичну назву приміщення, оцінити його вартість, вказати чи перебуває на іпотечному кредиті, призначення цього приміщення. Якщо франчайзі в даний момент сплачує кредит за приміщення, то повинен вказати термін, коли ця сума буде виплачена, а також вказати особу, яка офіційно за нього платить. В разі оренди необхідно подати її суму і термін, на який укладений договір, з урахуванням можливостей і умов його продовження.
  5. Люди за святковим столом

    Бізнес-план допоможе скласти цілісне уявлення про майбутню діяльність

  6. Персонал
    Як в кожному іншому бізнесі, за франчайзингової діяльності одним з найважливіших чинників є люди. У бізнес-плані потрібно представити осіб, що будуть працювати на керівних посадах, а також інших працівників і їх кваліфікації (якщо вони вже прийняті на роботу). У короткій характеристиці кожного менеджера повинна міститися інформація про його освіту, професійний досвід і колишні посади. Бажано вказати власну думку про сильні та слабкі сторони його особистості. Важливо також представити плановану систему працевлаштування в новій фірмі.
  7. Маркетинговий план
    У цій частині бізнес-плану потрібно вказати найважливіші маркетингові цілі, запропонувати рекламні дії, що підвищують продажі, це також стосується зовнішнього вигляду майбутньої франчайзингової точки. Однак тут можливість власної ініціативи обмежена. Облаштування приміщення, спосіб розташування і позначення товарів, вбрання працівників, також листівки, брошури й інші рекламні матеріали – все це повинно відповідати стандартам та принципам, визначеним в операційному підручнику і франчайзинговому договорі.
  8. Джерела забезпечення
    Франчайзі треба визначити наявні джерела доставок товарів або сировини. Зазвичай за франчайзингової співпраці франчайзер сам вказує систему доставок, але франчайзі повинен до неї пристосуватись.
  9. Фінансова інформація
    У бізнес-плані франчайзі повинен представити фінансові збереження, якими розпоряджається, виділяючи власні, а також ресурси з кредитів або позик. Необхідно визначити квоти, призначені на поточну діяльність і вказати джерела фінансових резервів - на випадок непередбачених обставин. У цій частині повинен бути аналіз фінансових течій, що ґрунтується на очікуваний величині продажів, що зменшує суму основних коштів. Не треба забувати про перерахунок видатків – як виплат франчайзеру, так і вартість квартплати, доставок, зарплатні працівників чи поточних оплат за енергію, газ і тощо. Перерахунок ресурсів, якими розпоряджається франчайзі та їх відповідний розподіл дозволить уникнути потенційних та непередбачених втрат у майбутньому.
  10. Додатки
    Це остання частина кожного бізнес-плану. Вона містить додаткові документи. Це можуть бути, наприклад, копії кредитних угод чи резюме працівників. Ті документи деталізують інформацію в бізнес-плані.
  11. Роль франчайзера
    Кожен потенційний франчайзі повинен розуміти, що створення добротного бізнес-плану є підставою початку і ефективного розвитку його бізнесової діяльності. Франчайзер часто допомагає в розробці бізнес-плану, щоб з самого початку врахувати в цьому документі специфіку мережі, а також уникнути можливих пізніших обвинувачень про введення франчайзі в оману. Якщо інвестор творить бізнес-план самостійно, то він має подивитися на свій проект очима франчайзера.

Колектив радників PROFIT system


популярне на форумі

Секрети успішності магазину одягу

Вот интересная статья о том, как можно открыть свой магазин нижнего белья...

3 коментар
остання 17.04.2018
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.

Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...

1 коментар
остання 02.04.2018
Секрети успішності магазину одягу

Ось інтернет магазин іспанської взуття https://elegante.com.ua/ там дуже гарне та елегантне взуття, а...

3 коментар
остання 03.01.2018
METRO: франчайзинг в Україні

Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro

5 коментар
остання 19.01.2017
METRO: франчайзинг в Україні

Хочу відкрити магазин! Підскажіть деталі по франшизі ramanyatsiuk@gmail.com Дякую

5 коментар
остання 08.12.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Обратились в клинику 22 сентября. За день до этого мой кот вдруг стал каким-то слабым, припадал на...

27 коментар
остання 26.09.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

20.05.2016 ветеринар клиники Алден-вет Татьяна Федоровна Ковченко назначила моему коту уколы. После...

27 коментар
остання 25.05.2016
Алден-Вет кожного разу трохи інакша

Алден-Вет, клиника на Виноградаре у вас оставляет желать лучшего. Приехали по старой памяти в...

27 коментар
остання 04.02.2016