27.11.2009

Мультиліцензія, або вищий пілотаж

Їх називають "мультифранчайзі" бо замість однієї франчайзингової точки вони мають декілька. Вони не сидять на одному місці, а подорожують від однієї своєї точки до іншої

За статистикою більшість франчайзингових точок різноманітних систем відкривають одні й ті ж франчайзі як чергову точку, можна сказати, власної мережі в рамках загальної франчанзингової. Що ж стає причиною того, що у франчайзі виникає бажання відкривати ще точки. Навряд чи перша точка була неприбутковою, якщо франчайзі наважився на відкриття другої, третьої тощо. Частково це заслуга вигідного місцерозташування, однак коли ця тенденція притаманна великій кількості франчайзі, це є покажчиком грамотно побудованої системи – такої, що обидві сторони можуть на ній заробити. При добре організованому бізнесі франчайзі, що має дві точки, може подвоїти свої прибутки, необов'язково подвоюючи кошти.

Головною перевагою рішення про відкриття другої точки із точки зору франчайзера є досвід такого франчайзі, крім того не постає ризик початку співпраці з новим франчайзі. Перевірений партнер знає, як реалізовувати плани продажів, знає процедури і корпоративну культуру мережі. Єдине, що невідомо - чи франчайзі, який успішно справлявся з однією точкою, зможе керувати декількома…

Тому не кожен може стати мультифранчайзі. Необхідною умовою для відкриття наступного представництва одним і тим же франчайзі є перш за все результати роботи першого. Жоден тверезо мислячий франчайзер не погодиться на запуск наступної точки франчайзі, який не справлявся з першою. Франчайзери зазвичай уважно стежать за своїм франчайзі та за декількамісячний термін співпраці добре знають, чи є перспективи у партнера стати успішним мультифранчайзі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank