На український ринок планує вийти компанія LINE-X, що займається дистрибуцією захисних поліуретанових покриттів. Нещодавно компанія почала розвивати мережу в Польщі, і вже підписані договори про співпрацю з шістьма партнерами. Зараз LINE-X шукає також партнерів і в нашій країні.
На сьогоднішній день представники компанії працюють в 26 країнах світу. Родом концепція з США, там же знаходиться і центральний офіс компанії.
Особливістю захисних поліуретанових матеріалів LINE-X є те, вони оберігають конструкції і споруди, які покривають, від агресивних середовищ, корозії, руйнувань, надають їм додаткові характеристики. Завдяки цьому збільшується термін експлуатації робочих поверхонь у кілька разів. Покриття мають унікальні гідроізоляційні властивості, характеризуються високою стійкістю до стирання, до всіх відомих кислот, лугів, хімічним розчинників і матеріалами, а також до вогню. Наносяться вони на всі відомі матеріали (метал, бетон, цегла, дерево, азбестові матеріали) шляхом безповітряного напилення апаратом високого тиску.
Для того, щоб займатися бізнесом LINE-X, на перший погляд може здатися, що підприємцю необхідна технічна освіта. Проте, як впевнений технічний директор LINE-X в Польщі Павло Войцеховський, достатньо може бути навіть лише мотивації та навичок ведення власної справи. Партнери компанії можуть розраховувати на навчання та технічну підтримку.
"У рамках співпраці ми надаємо всебічну підтримку, підготовку та навчання з продукції та її реалізації, надаємо сприяння у придбанні спеціалізованого обладнання, ми забезпечуємо гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також надаємо всі необхідні рекламні матеріали", - розповідає Павел Войцеховський.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...