"Мовні школи можна відкривати в будь-якому місті, в будь-якій місцевості. Школи необхідні зараз в кожному селі. Діти повинні мати можливість отримувати знання незалежно від того, живуть вони в селі, в районному містечку чи в мегаполісі", - вважає директор Daily Language School Тетяна Скубашевська. Тому компанія розглядає пропозиції франчайзі з міст з будь-якою кількістю жителів, лише вимагаючи, щоб Школа в невеликому місті знаходилася в центрі.
Школа Daily надає комплекс освітніх послуг з вивчення іноземних мов для дітей і дорослих. Концепція Daily Language School була розроблена за зразком британських мовних шкіл і ґрунтуючись на їх досвіді роботи. "У сфері вивчення іноземних мов франчайзинг працює дуже добре, давно, і практично всі мовні школи, які мають мережу по всьому світу, працюють за франчайзинговою схемою", - розповіла Тетяна Скубашевська. На українському ринку Школа іноземних мов Daily з'явилася в 2003 році. На сьогоднішній день в Україні працюють дві власних і одна франчайзингова Daily Language School. Ведуться переговори про відкриття найближчим часом в Одесі, Донецьку і Житомирі або Луцьку.
Компанія навчає персонал, що працює в Daily Language School своїй методиці викладання, проводить семінари, направляє на тренінги за кордоном.
У мегаполісах перевага віддається розташуванню Daily Language School у спальних районах, в невеликих містах – в центрі. Мінімальний розмір приміщення для школи – 100-120 кв.м. Франчайзі сам вибирає, яку за величиною школу відкривати: чим більше розмір школи, тим більшу кількість учнів вона зможе прийняти. Відповідно величині школи коливається розмір інвестицій. Паушальний внесок в компанії складає $1000, роялті - $350 на місяць.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...