Формула успіху

Понеділок
13.04.2015
Підприємцю слід вміти підживлюватися новими ідеями та пам’ятати про теорію 1 міліметра
 

Володимир Співаковський розповідає про те, що сьогодні потрібно знати та вміти підприємцю, як знаходити нові ідеї та досягати успіху.
—  Якою має бути освіта підприємця?
—  Освіта - як продукт - повинна мати мету, а не тільки процес. Тобто в бізнесі та житті треба керуватися дієсловами доконаного виду (зробив, а не роблю, досяг, а не спробую досягти...). Тому після школи, після вузу або після MBA треба освіту розглядати не тільки як процес, але також як результат.
Що значить результат? Результат - це ставати «компетистом», який впевнено відповідає на питання: можу, вмію, знаю, компетентний, зроблю, будете задоволені. А якщо людина каже, що я наймусь на роботу і там навчуся, то це ознака слабкої освіти. Компетист - це як багатоборець у спорті. Час такий, що треба все робити добре, швидко і на результат.

І ось під такий саме результат треба вибудовувати свою освіту. І це не тільки джентльменський набір «бізнес, менеджмент, інвестиції, фінанси, юриспруденція». У моді 2 в 1. «Лікар + юрист», «програміст + лінгвіст», «бізнес + мистецтвознавство». За такі подвійні компетенції можна заробляти в кілька разів більше. Чому, наприклад, лікар + юрист? Тому що не за горами страхова медицина. Посипляться тисячі позовів. І, хто з лікарів буде «копенгаген» і в тому, і в тому, той стане мільйонером.

—  Які, на Ваш погляд, якості допомагають бізнесменові домогтися успіху?
—  Крім стандартного набору, типу, волі, ризиковості, націленості на результат, завзятості, і т.п., - сьогодні - це ще й такі екзотичні якості, як розширена свідомість, доповнена реальність, багатовміння, комунікабельність, швидкість реакції, інтуїція та емпатія .
Бажано вміти шукати місця, ніші і бізнеси, навколо яких крутяться гроші. А ще - мати почуття міри і керуватися теорією 1 міліметра. Це коли до фінішу залишився всього 1 мм, а витратити на шлях, що залишився треба стільки ж грошей і сил, скільки було витрачено досі. Це виглядає несправедливо і непропорційно. Але так буває дуже часто. 

—  Як підприємцю можна підживлюватися новими ідеями, цілями?
—  Треба мати або розвивати уяву, швидко вбирати чужий досвід й адаптувати його для себе. Потрібно читати не книги, а журнали, там більше свіжих ідей.

—  Як часто потрібно відвідувати всілякі курси, лекції, бізнес-заходи та скільки виділяти на це фінансів?
—  У мене є друзі, які на рік виділяють спеціальний бюджет і трепетно ​​складають меню із майстер-класів та семінарів. Там вони отримують не стільки знання, скільки тусовку, зв'язки, нові горизонти, а іноді й відповіді на свої питання. Тут треба кожен раз ставити собі правильне питання: не скільки це коштує, а чи варте воно того!