Бізнес без права на помилку

Понеділок
15.12.2014
Інна Азарова розповідає про те, що послуги з навчання - велика відповідальність за майбутні покоління, і від якості навчання в мовних школах залежить те, якими діти будуть грамотними і успішними людьми в майбутньому
 

— Інна, в чому особливість Вашого ринку? Від чого залежить успіх мовної школи?
— Успіх мовної школи, як і успіх у будь-якому іншому бізнесі, залежить від якості продукту або послуги, які ви пропонуєте. У нашому випадку це і якісні навчальні програми, і висококваліфікована команда педагогів, і чудові навчальні матеріали, і особлива атмосфера, яку ми створюємо у себе в клубах. Особливість нашого ринку полягає в тому, що ми не можемо просто продавати продукт. Ми, пропонуючи послугу з навчання, несемо велику відповідальність за майбутні покоління, і від нашої роботи сьогодні залежить, якими діти стануть у майбутньому, наскільки вони будуть грамотними, впевненими в собі, успішними та відповідальними людьми. Наш короткочасний і довгостроковий успіх залежить від щоденної самовіддачі всієї команди.

— Як проходить процес відбору педагогів?
— Чесно кажучи, знайти грамотних і зосереджених учителів і є найскладнішим питанням на сьогоднішній день у нашому бізнесі. Існує думка, на жаль, що не треба бути особливо грамотним для навчання дітей і будь-який випускник факультету вивчення іноземних мов впорається з таким «легким» завданням, як навчити дитину. Однак, реальність доводить протилежне. Діти, як губки, вбирають все, сказане учителем. І ось чому, ми не тільки дуже серйозно підходимо до підбору персоналу (у нас розроблена багатоступенева схема підбору персоналу за визначенням мовного рівня та мотивації кандидатів), а й далі продовжуємо навчання для вчителів на регулярних міжнародних тренінгах. Учителям наших франчайзі ми відкриваємо секрети методики Мортімер і відшліфовуємо різноманітні нюанси, які впливають на кінцевий результат.

— Приватні репетитори є Вашими конкурентами на українському ринку?
— Треба визнати, що ринок послуг з навчання - це ринок з високою конкуренцією. Англійську зараз викладають навіть у фітнес клубах, не кажучи вже про дитячі садки, репетиторів, дитячі школи розвитку, різноманітні мовні школи і міжнародні програми. Ми сприймаємо всіх, хто пропонує послуги з навчання іноземним мовам, як конкурентів. Однак якщо репетитори зазвичай обмежені шкільним віком, то спектр наших програм набагато ширший: у нас успішно займаються і малюки від 1 року, і школярі різного віку, і дорослі. Ми займаємо свою нішу на ринку і впевнені в якості продукту.

— На які доходи може розраховувати франчайзі, відкриваючи школу англійської мови?
— Наприклад, наша франчайзингова концепція дуже гнучка: партнер сам вирішує хоче він відкрити великий клуб або маленький на 1 клас, займатися виключно адмініструванням і набирає у штат вчителів або викладає сам, працює увесь день або окремі години. Ось чому нашими партнерами часто стають жінки, у яких є діти. Цей бізнес дає їм можливість самим визначати розміри бізнесу (а значить і доходи), і свою роль у ньому.


найчайтіше читане

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння