У цій статті ви знайдете деякі корисні рекомендацій та поради від Віри Геніної, керуючого партнера компанії "Хедлайт". Перш за все, варто розібратися з власними переконаннями щодо фінансів, а також з тим, які з наших потреб є штучними, а які справжніми. Що є потребою? Це внутрішній стан психологічного чи функціонального відчуття недостатку чого-небудь, яке проявляється в залежності від ситуаційних чинників. Це такий вид функціональної або психологічної потреби або нестачі будь-якого об'єкту, суб'єкту, індивіду, соціальної групи, суспільства.
Бажано записати всі свої судження, переконання або думки щодо фінансів. Потім детально розібрати їх і зрозуміти, що заважає, а що сприяє вам мати потрібну суму грошей.
Наприклад, багато хто вважає, що криза їх обмежує в діях, тому що всі починають економити й урізати бюджет. Тут потрібно розібратися. Чому? Що клієнти хочуть зберегти? Важливо продумати, як можна виграти при кризі. Які сервіси можна запропонувати? Криза всього лише спонукає нас відмовитися від колишнього способу дій або доповнити свої дії чимось новим, що буде цінно і важливо для нас і наших клієнтів. Наприклад, Коко Шанель досягла популярності під час Першої світової війни, коли всім було не до моди. У кризу люди теж живуть і мають потреби, на які ми можемо дати відповідь і запропонувати свою допомогу і послуги.
Також деякі підприємці потребують впевненості щодо власного професіоналізму, вміння цінувати той досвід, який мають. Хтось із філософів говорив, що якщо ви цінуєте себе невисоко, то світ не запропонує вам ні цента більше. Саме нашими думками ми породжуємо невпевненість у собі і сумнів у нашій цінності і важливості. Об'єктивно ми можемо бути нічим не гіршими таких же фахівців як ми самі, а можливо і кращими. Тому важливо піднімати свою самооцінку і бути задоволеним собою. Варто сфокусувати свою увагу на власних перемогах і досягненнях.
Подібних та інших переконань багато, і у кожного вони свої. Саме помилкові судження часто перекривають потік достатньої кількості фінансів, який вам потрібен для задоволення потреб. Іноді ці переконання настільки закладені в його основу, що людина починає сприймати їх природні і думає, що це її реальність. Важливо працювати над собою, заміщувати негативне позитивним. Записувати всі свої досягнення, нехай навіть невеликі, і обов'язково хвалити себе за перемоги. А щоб задовольнити справжні потреби в чому-небудь, то потрібно дізнатися, точно зрозуміти, що ж вам потрібно насправді.
читати статті
Незвичну франшизу запропонувала компанія на франчазинговому ринку
Послуги по вивченню іноземних мов користуються попитом в Україні
Підприємцю слід вміти підживлюватися новими ідеями та пам’ятати про теорію 1 міліметра
Відкриті двері нового офісу міжнародної школи англійської мови
Інна Азарова розповідає про те, що послуги з навчання - велика відповідальність за майбутні покоління, і від якості навчання в мовних школах залежить те, якими діти будуть грамотними і успішними людьми в майбутньому
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
популярне на форумі
Прогресс «2 + 2 Математическая школа»
Это очень хорошее, нужное дело !
Mortimer отпраздновал 5-летие в Украине
Никогда о такой школе не слышала
Helen Doron: преподавание на дому
Здравствуйте! Меня очень заинтересовало преподавание на дому по программе Helen Doron. Я проживаю в...