Мережа автомобільних мийок «Піонер» налаштована на франчайзингове зростання. На даному етапі розвитку вона налічує п'ять власних об'єктів. У 2015 році проводиться ряд робіт з удосконалення компанії у цілому. «Цього року ми систематизували всі технологічні процеси мережі, від не потрібних послуг позбавили прайс компанії, написали унікальну програму обліку, створили електронні тести для визначення ступеня знань й умінь наших співробітників. Ввели в штат тренера-технолога та плануємо відкриття нових 2-3 об'єктів», - коментує Олександр Ямбург, Генеральний директор «Піонер».
«Наш проект був створений вже з метою розвитку по франчайзингу, але спочатку була відшліфована бізнес-схема роботи компанії, а потім уже запущений франчайзинг. Що до даного ринку в цілому, то сьогодні говорити про його перенасиченость чи жорстку конкуренцію абсурдно. Досить оцінити можливості столиці: покриття в Києві - близько 450 мийок, і цього недостатньо. А якщо говорити про мийки з якісним і стардантізірованним набором послуг, що надаються, то їх катастрофічно не вистачає. Тому ми можемо спокійно будувати свій бізнес, заснований на стандартизації, оптимізації та автоматизації», - говорить Олександр Ямбург.
Насамперед, переваги співпраці з компанією «Піонер» для франчайзі, в можливості приєднатися до команди досвідчених гравців, які закріпилися на ринку. Також у навчанні персоналу та методико-консультаційних тренінгах, у постійних інноваціях, участі у всіх спільних рекламних кампаніях мережі та багато ін. Є можливість входження у компанію вже існуючим власникам автомийок на особливих умовах співпраці. Варто відзначити, що цінова політика компанії залишається без змін протягом 5 років.
«Згідно з нашою концепцією, компанію «Піонер» виділяє налагоджена мережева стратегія, фірмовий стиль, напрацьовані схеми діалогів із клієнтами, відпрацьовані схеми партнерських відносин з різноманітними компаніями-клієнтами, наявність власного сайту та багато іншого, - звертає увагу Олександр Ямбург. - Ми завжди відкриті і раді новим партнерам у будь-якому місті України, які готові розділити нашу стратегію розвитку даного бізнесу і всіляко в цьому брати участь. Для нас важливо, щоб у наших франчайзі була віра в позитивний результат починань, і щоб вони максимально прислухалися до наших порад. Також наше прохання - зворотній конструктивний зв'язок».
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...