Задачі туристичної індустрії

Понеділок
15.09.2014
Майбутнє галузі за впровадженням прогресивних інтернет-технологій для розвитку онлайн-туризму
 

Відомо, що підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, Україна поступово приєднується до загального авіапростору, в яке входять всі країни - члени Європейського союзу. Дане приєднання в першу чергу означає зняття обмежень, які стосуються призначення рейсів між містами Євросоюзу і України, що має позитивно відобразитись на туристичній галузі країни. Цікаво, що загалом відбувається сьогодні в індустрії туризму? Про це нам розповідає Кирил Янов.

— Які туристичні послуги сьогодні користуються попитом, а які зжили себе?
Досвід успішної багаторічної роботи у сфері туризму дозволяє нам постійно вдосконалюватися, і розширювати спектр туристичних послуг, виходячи з побажань клієнтів і сучасних тенденцій, які впливають на ринок туризму. На сьогоднішній день, не дивлячись на нестабільну політичну та економічну ситуацію в країні, зберігається тенденція 2013-го року - у вигляді збільшення попиту на послуги з організації виїзного туризму. Лідируюче місце стабільно займають послуги з організації комплексних пакетних та індивідуальних турів. Що стосується турпослуг, які зживають себе, то відзначу слідуючі. З розвитком інтернет-продажів, при самостійному туризмі, падає попит на продаж ж/д і авіаквитків, а також на організацію трансферних перевезень. Туристи все більш і більш відповідально ставляться до вибору свого відпочинку, і перш ніж купити тур, вони шукають необхідну інформацію в інтернеті, і тільки потім звертаються до турагентства. Тому хороший фахівець завжди повинен бути на «два кроки попереду».

— Як і до чого має бути підготовлений майбутній франчайзі туристичної галузі?
Туристичний бізнес все частіше звертається до франчайзингу, як до нової і успішної моделі ведення бізнесу з більш захищеними ризиками. Майбутнім франчайзі, при відкритті туристичного агентства по франшизі, потрібно бути готовими, в першу чергу, відповідати високим стандартам якості обслуговування туристів і встановленим вимогам партнера у втіленні «стандартів мережі». Запорука шанованих у світі туризму партнерів, під відомим брендом, відчиняє багато дверей, але і франчайзі має бути зацікавленим у навчанні та постійному розвитку себе і свого бізнесу. В свою чергу, франчайзер гарантує виконання ряду умов, таких як постійна юридична та бухгалтерська підтримка, якісне навчання, надання маркетингових інструментів для просування продукту по готовій бізнес-моделі. Наприклад, ми зацікавлені у максимально швидкому старті і підвищенні показників ефективного управління підприємства. Туристичний франчайзинг не складно освоїти, тому не потрібно нічого бояться.

— Які завдання сьогодні ставлять для себе туркомпанії?
Враховуючи прогнозовані зниження обсягів виїзного пассажиропотку, спільним завданням туристичних компаній в Україні має стати підтримка і відновлення динаміки туристичної галузі, шляхом контролю зміни еластичності попиту турпродукту. Що ж стосується виділення головних завдань у діяльності окремо взятих туркомпаній, то я б радив відкривати нові напрямки виїзного туризму зимового сезону. Необхідно розширювати їх перелік, розвивати і вдосконалити рівень наданих послуг туристам, впроваджувати прогресивні інтернет-технології для розвитку онлайн-туризму. Потрібен креатив, потрібні нові ідеї, потрібні доброзичливі, і разом з тим грамотні співробітники.

— Які зміни, на Ваш погляд, чекають туристичну галузь у наступному році?
Я думаю, що багато чого буде залежати від економічної ситуації у країні в цілому, тому передбачити глобальні зміни на ринку послуг в наступному році дуже складно. По-перше, якщо будуть переглянуті умови візового режиму Європейського Союзу та України, то кількість туристів, охочих відвідати Італію, Іспанію, Францію - збільшиться, і в Грецію пасажиропотік зросте. По-друге, збільшиться конкуренція між рентабельними туристичними агентствами в регіонах, у зв'язку з «міграцією» малого та середнього бізнесу. Однак, не дивлячись на численні песимістичні прогнози, ми віримо в краще, працюємо у напрямку розвитку туризму, для того, щоб кожен наш клієнт залишився задоволеним, а відпочинок - незабутнім.