Відомо, що підписавши Угоду про асоціацію з Євросоюзом, Україна поступово приєднується до загального авіапростору, в яке входять всі країни - члени Європейського союзу. Дане приєднання в першу чергу означає зняття обмежень, які стосуються призначення рейсів між містами Євросоюзу і України, що має позитивно відобразитись на туристичній галузі країни. Цікаво, що загалом відбувається сьогодні в індустрії туризму? Про це нам розповідає Кирил Янов.
— Які туристичні послуги сьогодні користуються попитом, а які зжили себе?
— Досвід успішної багаторічної роботи у сфері туризму дозволяє нам постійно вдосконалюватися, і розширювати спектр туристичних послуг, виходячи з побажань клієнтів і сучасних тенденцій, які впливають на ринок туризму. На сьогоднішній день, не дивлячись на нестабільну політичну та економічну ситуацію в країні, зберігається тенденція 2013-го року - у вигляді збільшення попиту на послуги з організації виїзного туризму. Лідируюче місце стабільно займають послуги з організації комплексних пакетних та індивідуальних турів. Що стосується турпослуг, які зживають себе, то відзначу слідуючі. З розвитком інтернет-продажів, при самостійному туризмі, падає попит на продаж ж/д і авіаквитків, а також на організацію трансферних перевезень. Туристи все більш і більш відповідально ставляться до вибору свого відпочинку, і перш ніж купити тур, вони шукають необхідну інформацію в інтернеті, і тільки потім звертаються до турагентства. Тому хороший фахівець завжди повинен бути на «два кроки попереду».
— Як і до чого має бути підготовлений майбутній франчайзі туристичної галузі?
— Туристичний бізнес все частіше звертається до франчайзингу, як до нової і успішної моделі ведення бізнесу з більш захищеними ризиками. Майбутнім франчайзі, при відкритті туристичного агентства по франшизі, потрібно бути готовими, в першу чергу, відповідати високим стандартам якості обслуговування туристів і встановленим вимогам партнера у втіленні «стандартів мережі». Запорука шанованих у світі туризму партнерів, під відомим брендом, відчиняє багато дверей, але і франчайзі має бути зацікавленим у навчанні та постійному розвитку себе і свого бізнесу. В свою чергу, франчайзер гарантує виконання ряду умов, таких як постійна юридична та бухгалтерська підтримка, якісне навчання, надання маркетингових інструментів для просування продукту по готовій бізнес-моделі. Наприклад, ми зацікавлені у максимально швидкому старті і підвищенні показників ефективного управління підприємства. Туристичний франчайзинг не складно освоїти, тому не потрібно нічого бояться.
— Які завдання сьогодні ставлять для себе туркомпанії?
— Враховуючи прогнозовані зниження обсягів виїзного пассажиропотку, спільним завданням туристичних компаній в Україні має стати підтримка і відновлення динаміки туристичної галузі, шляхом контролю зміни еластичності попиту турпродукту. Що ж стосується виділення головних завдань у діяльності окремо взятих туркомпаній, то я б радив відкривати нові напрямки виїзного туризму зимового сезону. Необхідно розширювати їх перелік, розвивати і вдосконалити рівень наданих послуг туристам, впроваджувати прогресивні інтернет-технології для розвитку онлайн-туризму. Потрібен креатив, потрібні нові ідеї, потрібні доброзичливі, і разом з тим грамотні співробітники.
— Які зміни, на Ваш погляд, чекають туристичну галузь у наступному році?
— Я думаю, що багато чого буде залежати від економічної ситуації у країні в цілому, тому передбачити глобальні зміни на ринку послуг в наступному році дуже складно. По-перше, якщо будуть переглянуті умови візового режиму Європейського Союзу та України, то кількість туристів, охочих відвідати Італію, Іспанію, Францію - збільшиться, і в Грецію пасажиропотік зросте. По-друге, збільшиться конкуренція між рентабельними туристичними агентствами в регіонах, у зв'язку з «міграцією» малого та середнього бізнесу. Однак, не дивлячись на численні песимістичні прогнози, ми віримо в краще, працюємо у напрямку розвитку туризму, для того, щоб кожен наш клієнт залишився задоволеним, а відпочинок - незабутнім.
читати статті

Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
Чесна історія про франшизу G.Bar в Маймямі та нову ідею бізнесу.
Про формати франшизи та прибутки франчайзі написав MC.Today
Зараз мережа налічує 400+ представництв. Що планує компанія надалі?
Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?