Гарна франшиза: SoBeauty шукає партнерів

Понеділок
18.01.2021
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
 

Сім'я підприємців Ілля і Юліана вже більше 8 років розвивають технології лазерної епіляції в мережі салонів SoBeauty. Успіх в Києві, де складно записатися в три салони SoBeauty, надихнув їх на масштабування по всій країні. 

Команда Franchise Group готує франшизу SoBeauty — експертів в лазерній епіляції. 

Ніша лазерної епіляції перспективна: записуючись на курс, клієнт проходить його до кінця, а якщо результат його задовольняє — приходить, щоб зробити ще одну зону. Точка росту — ринок чоловічої епіляції. 

Зараз в парку SoBeauty працюють 7 діодних німецьких лазерів, а також олександритовий італійський лазер. 

Умови франшизи прості: паушальний внесок 20 тисяч євро і 10% роялті. У бізнес-моделі закладена окупність протягом 17 місяців. 

Франчайзер шукає не просто партнерів, а підприємців, які будуть розділяти ідеологію якісних послуг. 

Ілля, як SoBeauty прийшли до франшизи?

Ми вирішили запустити франшизу, щоб швидше стати всеукраїнською мережею. Зацікавлений партнер на місці зможе надати преміум-послугу і проконтролювати якість 

Коли ми зайнялися лазерною епіляцією, то поставили собі за мету: робити найякіснішу епіляцію в країні. SoBeauty зростає і все більше клієнтів може скористатися нашим преміум-якістю. 

У 2018 року ми купили свій перший лазер — до цього шість років працювали на орендованому обладнанні. Паралельно шукали альтернативу лазерам Lumenis, які часто виходили з ладу. Та й клієнти хочуть робити епіляцію по засмазі, в будь-який час року і видаляти світле волосся. А Lumenis має багато обмежень. 

Ми успішно працюємо на німецьких і італійських лазерах. В даний час навчаємо не тільки своїх співробітників, але і фахівців з усієї країни. Це ще раз доводить: ми робимо свою роботу краще за всіх. 

Про епіляцію існує багато міфів: одні дуже хвалять, інші критикують. Як ви боретеся з міфами?

Різниця між першими та другими — тільки в місці, де вони обслуговувалися і до якого фахівця потрапили. 

Які переваги SoBeauty ви б виділили? Чому підприємець повинен зупинитися на вашій франшизі, а не купити лазер і почати бізнес самостійно? 

Ми експерти в лазерній епіляції і золотий партнер Alfa Spa та Asclepion в Україні. Лазерне обладнання — це не фен, який включив і дуєш на голову. Це апарат четвертого класу небезпеки, на якому потрібно вміти працювати. На якість процедури впливає дуже багато чинників: особливості фізіології, колір волосся, вік, засмага, догляд за шкірою, поріг чутливості, досвід майстра. 

Ми навчаємо методиці проведення процедури від А до Я. Майстри SoBeauty підготували програму для підвищення кваліфікації співробітників партнерських салонів — в ній сконцентрований весь наш 8-річний досвід. 

Другий момент, який зацікавить франчайзі — наші технологічні напрацювання — CRM-системи і чат-боти, які дозволяють вести бізнес, контролювати якість і лояльність клієнтів. Всі ці знання не унікальні: їх можна отримати через опіки у клієнтів, роботу з негативом, нескінченним переробленням процедур. А можна не втрачати час і відразу заробляти гроші. 

Як карантин вплинув на ваш бізнес?

Будь-яка криза — це не тільки випробування для бізнесу, а й можливості. Ринок лазерної епіляції активно розвивається. Якщо раніше це була складна процедура, то зараз видалення волосся лазером стає звичним. Кількість запитів в Гугл «лазерна епіляція» в десятки разів більше, ніж на інші косметологічні процедури. З'явилося багато дешевих лазерів, зростає армія прихильниць, які спробували кілька разів на різних зонах і переконалися: це працює. 

Хто може бути вашим франчайзі: власники салонів краси, медпрацівники, просто підприємці, які шукають цікаві ніші?

Найголовніше, щоб підприємець поділяв наші базові цінності. На першому місці у партнера повинна бути якісна послуга, а не тільки заробіток. Нас заряджають подяки клієнтів, особливо, від тих, хто має негативний досвід в інших салонах і після курсу процедур в SoBeauty каже: де ж ви раніше були. 

Чоловічу епіляцію також можна назвати перспективною нішею?

Безумовно, це зростаючий ринок. Якщо в минулому році до нас ходили одиниці чоловіків, то зараз це стає більш затребуваною послугою — до лазеру вони звикають як до барбершопам: довго, але потім стають постійними клієнтами. 

Розкажіть про умови франшизи?

У нас доступна і зрозуміла франшиза. Роялті в розмірі 10% і паушальний внесок — 10 тисяч євро. Ми готові розвивати мережу в усіх містах. Повернення інвестицій відбувається протягом 17 місяців. Після придбання, обладнання знаходиться у власності франчайзі. Ми будемо заробляти на обороті нашого франчайзі, тому дуже зацікавлені в його успіху і прибутковості. 

Що буде відбуватися після того як підприємець купив вашу франшизу?

Пускова команда допомагає визначитися з приміщенням, адаптує наш дизайн-проєкт, навчає персонал, налаштовуємо дві CRM-системи (перша контролює парафії, витрати, зарплати, а друга забезпечує клієнтський сервіс), налаштовуємо і ведемо соцмережі, ведемо рекламну кампанію онлайн. 

Яка локація підійде для відкриття салону?

Для нас головний критерій — перетин транспортних потоків або центр міста, куди з'їжджаються люди. Після того як бізнес набрав клієнтів — можна відкриватися і в спальних районах. 

І ще момент — чим зручніше клієнтові добиратися в салон — тим легше знайти нових клієнтів в салон і на велику територію зможемо запустити рекламу. 

В ідеалі приміщення повинно виходити на фасадну сторону на першому поверсі. Саме приміщення повинне складатися з двох кабінетів, приймальні та зони відпочинку персоналу. В середньому нам підходить 60-70 квадратних метрів площі з хорошою витяжкою, вікном та мокрою точкою. 

Як ви будете контролювати якість у франчайзі?

Ми передамо клієнтам нашого чат-бота Юляшу, яка допомагає керувати салонами. Чат-бот зручний для ведення комунікацій: можна онлайн записатися, скасувати візит, перенести сеанс. Після процедури Юляша цікавиться, як пройшов візит і як випадає волосся. В залежності від відповідей ми будуємо графік процедур. У кожного майстра є свій кабінет в боті і він бачить відгуки, оцінки та коментарі клієнтів. Якщо щось йде не так — то майстер зв'язується і робить коригування. 

Такий діалог дозволяє отримати швидкий зворотний зв'язок. Чат-бот і CRM-система утворюють еко-систему швидкого реагування на запити і потреби клієнтів. Ми також будемо бачити ці діалоги і контролювати якість процедур. А ще еко-система оптимізує час, витрачений адміністратором на комунікацію. У нас один адміністратор виконує роботу за трьох — це економить кошти на заробітню плату. 

Які у вас плани?

Ми хочемо стати найбільшою мережею студій лазерної епіляції в Україні. Паралельно ми збираємося аналізувати попит на нові послуги та також пропонувати їх партнерам. 

Наприклад, зараз все більш популярними стають процедури апаратної косметології: видалення судин, пігментації, омолодження, освітлення, підтяжка шкіри, а також лікування акне.

Хочете запустити франшизу SoBeauty в своєму місті? Телефонуйте: +380 67 343 73 43


найчайтіше читане

Франчайзинг чи комерційна концесія? /05.05.2008

Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України

Законодавство - Цивільний кодекс України /23.04.2008

Питання КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ знаходить своє державне регулювання в Главі 76 Цивільного кодексу України

Законодавство - Господарський кодекс України /25.04.2008

Питання КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ знаходить своє державне регулювання в Главі 36 Господарського кодексу України

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля