Сім'я підприємців Ілля і Юліана вже більше 8 років розвивають технології лазерної епіляції в мережі салонів SoBeauty. Успіх в Києві, де складно записатися в три салони SoBeauty, надихнув їх на масштабування по всій країні.
Команда Franchise Group готує франшизу SoBeauty — експертів в лазерній епіляції.
Ніша лазерної епіляції перспективна: записуючись на курс, клієнт проходить його до кінця, а якщо результат його задовольняє — приходить, щоб зробити ще одну зону. Точка росту — ринок чоловічої епіляції.
Зараз в парку SoBeauty працюють 7 діодних німецьких лазерів, а також олександритовий італійський лазер.
Умови франшизи прості: паушальний внесок 20 тисяч євро і 10% роялті. У бізнес-моделі закладена окупність протягом 17 місяців.
Франчайзер шукає не просто партнерів, а підприємців, які будуть розділяти ідеологію якісних послуг.
Ілля, як SoBeauty прийшли до франшизи?
Ми вирішили запустити франшизу, щоб швидше стати всеукраїнською мережею. Зацікавлений партнер на місці зможе надати преміум-послугу і проконтролювати якість
Коли ми зайнялися лазерною епіляцією, то поставили собі за мету: робити найякіснішу епіляцію в країні. SoBeauty зростає і все більше клієнтів може скористатися нашим преміум-якістю.
У 2018 року ми купили свій перший лазер — до цього шість років працювали на орендованому обладнанні. Паралельно шукали альтернативу лазерам Lumenis, які часто виходили з ладу. Та й клієнти хочуть робити епіляцію по засмазі, в будь-який час року і видаляти світле волосся. А Lumenis має багато обмежень.
Ми успішно працюємо на німецьких і італійських лазерах. В даний час навчаємо не тільки своїх співробітників, але і фахівців з усієї країни. Це ще раз доводить: ми робимо свою роботу краще за всіх.
Про епіляцію існує багато міфів: одні дуже хвалять, інші критикують. Як ви боретеся з міфами?
Різниця між першими та другими — тільки в місці, де вони обслуговувалися і до якого фахівця потрапили.
Які переваги SoBeauty ви б виділили? Чому підприємець повинен зупинитися на вашій франшизі, а не купити лазер і почати бізнес самостійно?
Ми експерти в лазерній епіляції і золотий партнер Alfa Spa та Asclepion в Україні. Лазерне обладнання — це не фен, який включив і дуєш на голову. Це апарат четвертого класу небезпеки, на якому потрібно вміти працювати. На якість процедури впливає дуже багато чинників: особливості фізіології, колір волосся, вік, засмага, догляд за шкірою, поріг чутливості, досвід майстра.
Ми навчаємо методиці проведення процедури від А до Я. Майстри SoBeauty підготували програму для підвищення кваліфікації співробітників партнерських салонів — в ній сконцентрований весь наш 8-річний досвід.
Другий момент, який зацікавить франчайзі — наші технологічні напрацювання — CRM-системи і чат-боти, які дозволяють вести бізнес, контролювати якість і лояльність клієнтів. Всі ці знання не унікальні: їх можна отримати через опіки у клієнтів, роботу з негативом, нескінченним переробленням процедур. А можна не втрачати час і відразу заробляти гроші.
Як карантин вплинув на ваш бізнес?
Будь-яка криза — це не тільки випробування для бізнесу, а й можливості. Ринок лазерної епіляції активно розвивається. Якщо раніше це була складна процедура, то зараз видалення волосся лазером стає звичним. Кількість запитів в Гугл «лазерна епіляція» в десятки разів більше, ніж на інші косметологічні процедури. З'явилося багато дешевих лазерів, зростає армія прихильниць, які спробували кілька разів на різних зонах і переконалися: це працює.
Хто може бути вашим франчайзі: власники салонів краси, медпрацівники, просто підприємці, які шукають цікаві ніші?
Найголовніше, щоб підприємець поділяв наші базові цінності. На першому місці у партнера повинна бути якісна послуга, а не тільки заробіток. Нас заряджають подяки клієнтів, особливо, від тих, хто має негативний досвід в інших салонах і після курсу процедур в SoBeauty каже: де ж ви раніше були.
Чоловічу епіляцію також можна назвати перспективною нішею?
Безумовно, це зростаючий ринок. Якщо в минулому році до нас ходили одиниці чоловіків, то зараз це стає більш затребуваною послугою — до лазеру вони звикають як до барбершопам: довго, але потім стають постійними клієнтами.
Розкажіть про умови франшизи?
У нас доступна і зрозуміла франшиза. Роялті в розмірі 10% і паушальний внесок — 10 тисяч євро. Ми готові розвивати мережу в усіх містах. Повернення інвестицій відбувається протягом 17 місяців. Після придбання, обладнання знаходиться у власності франчайзі. Ми будемо заробляти на обороті нашого франчайзі, тому дуже зацікавлені в його успіху і прибутковості.
Що буде відбуватися після того як підприємець купив вашу франшизу?
Пускова команда допомагає визначитися з приміщенням, адаптує наш дизайн-проєкт, навчає персонал, налаштовуємо дві CRM-системи (перша контролює парафії, витрати, зарплати, а друга забезпечує клієнтський сервіс), налаштовуємо і ведемо соцмережі, ведемо рекламну кампанію онлайн.
Яка локація підійде для відкриття салону?
Для нас головний критерій — перетин транспортних потоків або центр міста, куди з'їжджаються люди. Після того як бізнес набрав клієнтів — можна відкриватися і в спальних районах.
І ще момент — чим зручніше клієнтові добиратися в салон — тим легше знайти нових клієнтів в салон і на велику територію зможемо запустити рекламу.
В ідеалі приміщення повинно виходити на фасадну сторону на першому поверсі. Саме приміщення повинне складатися з двох кабінетів, приймальні та зони відпочинку персоналу. В середньому нам підходить 60-70 квадратних метрів площі з хорошою витяжкою, вікном та мокрою точкою.
Як ви будете контролювати якість у франчайзі?
Ми передамо клієнтам нашого чат-бота Юляшу, яка допомагає керувати салонами. Чат-бот зручний для ведення комунікацій: можна онлайн записатися, скасувати візит, перенести сеанс. Після процедури Юляша цікавиться, як пройшов візит і як випадає волосся. В залежності від відповідей ми будуємо графік процедур. У кожного майстра є свій кабінет в боті і він бачить відгуки, оцінки та коментарі клієнтів. Якщо щось йде не так — то майстер зв'язується і робить коригування.
Такий діалог дозволяє отримати швидкий зворотний зв'язок. Чат-бот і CRM-система утворюють еко-систему швидкого реагування на запити і потреби клієнтів. Ми також будемо бачити ці діалоги і контролювати якість процедур. А ще еко-система оптимізує час, витрачений адміністратором на комунікацію. У нас один адміністратор виконує роботу за трьох — це економить кошти на заробітню плату.
Які у вас плани?
Ми хочемо стати найбільшою мережею студій лазерної епіляції в Україні. Паралельно ми збираємося аналізувати попит на нові послуги та також пропонувати їх партнерам.
Наприклад, зараз все більш популярними стають процедури апаратної косметології: видалення судин, пігментації, омолодження, освітлення, підтяжка шкіри, а також лікування акне.
Хочете запустити франшизу SoBeauty в своєму місті? Телефонуйте: +380 67 343 73 43
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?