Пільговий місяць у TUI Турагенція

Вівторок
29.01.2013
До першого березня розмір паушального внеску для нових франчайзі туроператора зменшується вдвічі
 

З метою розширення франчайзингової мережі компанія TUI Ukraine вирішила піти назустріч потенційним партнерам та скоротити вартість паушального внеску на 50%. Спеціальною пропозицією підприємці можуть скористатися до 1 березня 2013 року. Зимові акції стали для туроператора традицією. Адже взимку минулого року компанія також впровадила для майбутніх партнерів подібні пільги.

Разом з тим, TUI Ukraine значно розширила асортимент турів для мережі. А тому тепер, крім власних напрямків, TUI-турагенції пропонують своїм клієнтам також тури інших туроператорів України. "Лояльні умови співпраці дозволяють працювати на вигідних умовах не тільки з власним продуктом TUI, але й із пропозиціями інших туроператорів України, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Спеціально для новачків в туризмі розроблені навчальні матеріали, які дозволяють в максимально короткі терміни відкрити турагенцію "з нуля". А оптимальні плани продажів дають можливість отримати знижку на оплату роялті".

"TUI Турагенція" - не єдина партнерська пропозиція оператора TUI Ukraine. На початку 2012 року компанія вивела на українських ринок бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю нових агенцій стала орієнтація на масовий сегмент та "чисто символічний" паушальний внесок у розмірі $ 300. Розвиток обох мереж відбувається паралельно.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?