Понеділок
28.11.2011
Розмір паушального внеску для підприємців, які забажають приєднатися до мережі протягом зими, буде вдвічі менший
 

Цієї зими компанія TUI Ukraine проводить спеціальну акцію для тих, хто вирішив зайнятися туристичним бізнесом. "Своїм потенційним франчайзі ми надаємо знижку у розмірі 50% вартості на оплату паушального внеску та продовжуємо пільговий період для оплати роялті, - розповіла порталу Franchising.ua начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Так, у Києві паушальний внесок зменшиться з $ 3.000 до $ 1.500, а в регіонах з $ 2.000 до $ 1.000. Пільговий період для оплати роялті продовжиться до одного календарного року з моменту відкриття агенції". Акція триватиме з 1 грудня 2011 по 1 березня 2012. Взяти у ній участь можуть всі охочі, адже кількісних обмежень компанія не ставить.

Мережа турагенцій TUI спільно з "Галопом по Європах" об'єднує на сьогодні 79 агенцій по всій Україні. В 2012 році компанія має намір запустити власні чартерні програми до Туреччини з Києва та регіонів. "На підтримку нового продукту буде виділено великий маркетинговий бюджет, - розповідає Ірина Вичавка. - Таким чином, у весняно-літній період наші агенції отримають серйозну маркетингову підтримку".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти