Галопом по Європам повертається

Понеділок
02.04.2012
TUI Ukraine вийшла у роздріб з новою франчайзинговою пропозицією, вартість якої $ 300
 

Донедавна компанія TUI Ukraine розвивала мережу франчайзингових агенцій під ТМ "TUI Турагенція спільно з "Галопом по Європам". На ринку концепція з'явилася в 2009 році, після того, як ТОВ "Вояж" увійшла до складу групи компаній TUI. За більш ніж 2 роки кількість офісів TUI на території країни зросла до 80. Компанія провела дослідження, які показали, що близько 30% споживачів готові купувати тури в агенціях "Галопом по Європам". Тому було прийнято рішення розділити та репозиціонувати дві марки. "Не дивлячись на стабільність нашого положення на ринку України, не можна недооцінювати потенціал масового та недорогого сегменту, частка якого продовжує зростати, - розповів порталу Franchising.ua директор з продажів та маркетингу компанії TUI Ukraine Тарас Демура. - Прагнення збільшити свою присутність в бюджетному секторі і мотивувало нас до запуску другої франчайзингової пропозиції. Раніше TUI Ukraine також мала недорогі тури в масовому сегменті (Болгарія, Туреччина, Єгипет тощо), просто акцентувала увагу на якості, а не на ціні". Для того, щоб пропозиції "Галопом по Європам" були доступними будь-якому туристу, в мережі реалізовуватимуться тури як TUI Ukraine, так й інших туроператорів. Крім того, компанія встановила "чисто символічний" розмір паушального внеску - $ 300.

До кінця року TUI Ukraine має намір відкрити до 50 офісів ТМ "Галопом по Європам". "Компанія вже підписала контракти з більш, ніж 20 агенціями, - розповідає Тарас Демура. - Щодо розвитку мережі "TUI Турагенція", то на нього новий проект кардинально не повпливає. Навпаки, він дасть можливість додатково розвиватися в сегменті недорогих турів, відкриваючи агенції "Галопом по Європам".


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується