"TUI Турагенція" і "Галопом по Європам" крокують разом

Вівторок
23.10.2012
TUI Ukraine підписала вже 60 договорів з партнерами, зацікавленими у франшизі "Галопом по Європам"
 

На початку 2012 року компанія TUI Ukraine, яка займається розвитком мережі франчайзингових агенцій під ТМ "TUI Турагенція", вивела на ринок нову партнерську пропозицію: бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю агенцій стала орієнтація на масовий сегмент. Разом з тим компанія встановила "чисто символічний" розмір паушального внеску - $ 300. Завдяки цьому пропозиція почала користуватися значним попитом на ринку франчайзингу. "Вже зараз підписано 60 договорів з партнерами-франчайзі, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Крім того, варто зазначити, що на розвиток мережі TUI турагенцій відкриття ще однієї франчайзингової мережі ніяк не вплинуло. Більше того, існуючим партнерам це дало змогу розвиватися у двох напрямках, під двома різними брендами, тим самим розширюючи свої бізнес-можливості".

TUI Ukraine і надалі активно розвиватиме обидві концепції і вже визначила для них різні стратегічні цілі. "Що стосується "Галопом по Європам", то нашим ключовим завданням на даний момент є кількісний розвиток. Ми прагнемо відкривати якомога більше агенцій і для цього пропонуємо більш ніж доступні умови для старту (вступний внесок становить всього $ 300), - розповідає Ірина Вичавка. - А от в розвитку мережі TUI турагенцій продовжуватимемо робити акцент на якість, ще більше контролюючи та вдосконалюючи систему підготовки кадрів та якості обслуговування клієнтів".