"TUI Турагенція" і "Галопом по Європам" крокують разом
На початку 2012 року компанія TUI Ukraine, яка займається розвитком мережі франчайзингових агенцій під ТМ "TUI Турагенція", вивела на ринок нову партнерську пропозицію: бренд "Галопом по Європам". Головною особливістю агенцій стала орієнтація на масовий сегмент. Разом з тим компанія встановила "чисто символічний" розмір паушального внеску - $ 300. Завдяки цьому пропозиція почала користуватися значним попитом на ринку франчайзингу. "Вже зараз підписано 60 договорів з партнерами-франчайзі, - розповідає начальник відділу реклами та маркетингу компанії TUI Ukraine Ірина Вичавка. - Крім того, варто зазначити, що на розвиток мережі TUI турагенцій відкриття ще однієї франчайзингової мережі ніяк не вплинуло. Більше того, існуючим партнерам це дало змогу розвиватися у двох напрямках, під двома різними брендами, тим самим розширюючи свої бізнес-можливості".
TUI Ukraine і надалі активно розвиватиме обидві концепції і вже визначила для них різні стратегічні цілі. "Що стосується "Галопом по Європам", то нашим ключовим завданням на даний момент є кількісний розвиток. Ми прагнемо відкривати якомога більше агенцій і для цього пропонуємо більш ніж доступні умови для старту (вступний внесок становить всього $ 300), - розповідає Ірина Вичавка. - А от в розвитку мережі TUI турагенцій продовжуватимемо робити акцент на якість, ще більше контролюючи та вдосконалюючи систему підготовки кадрів та якості обслуговування клієнтів".
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
Тест на підприємництво
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?