Компанія "Інфокард" була створена 1 грудня 2009 року та незабаром святкуватиме 3 роки успішної діяльності на ринку готельної реклами. Власник компанії має 10-річний досвід роботи у галузі реклами та зв’язків з громадськістю. Своїм франчайзі "Інфокард" запропонувала захищений патентом на винахід рекламний носій: презентабельний дерев’яний бокс, що містить зручні розкладні двомовні інформаційні картки формату візитівки.
"Інфокард" є зареєстрованою торговою маркою. Патентом на винахід захищено конструкцію – бокс. Саме він і є родзинкою проекту, а усе разом - завершеним коплексом, достойним, стильним, незвичайним у виконанні. Вироблений з натурального дерева, бокс є прикрасою найвишуканішого інтер’єру, а картки - єдиним на сьогоднішній день двомовним рекламним носієм в Україні. Такого проекту ви не знайдете в жодному місті світу. Тому співпраця з "Інфокард" обіцяє високі прибутки в сфері, де немає конкурентів", - стверджує менеджер проектів компанії "Інфокард" Влада Мінаєва.
Майбутній франчайзі, якщо відповідатиме всім вимогам співпраці з "Інфокард", зможе отримати як екслюзивне право на провадження діяльності в одному місті, так і ексклюзивне право на розвиток певної території (за умови наявності позитивних показників росту бізнесу).
"Ми тільки-но оголосили про можливість відкриття франчайзингової мережі, але вже сьогодні бачимо інтерес від бізнесменів з Донецька, Львова, Мінська, Лондону, - розповідає Влада Міняєва. - Найбільш пріоритетними для франчайзингових відкриттів в Україні вважаємо туристично привабливі міста: Одесу, Львів, Ялту (як осередок всього Кримського півострову). Що ж стосується Європи та решти світу, то це, безумовно, столиці. В ідеалі "Інфокард" хоче охопити мережею весь світ, але починати будемо з Європи".
Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Інфокард", необхідно володіти мінімальними інвестиціями в розмірі від $ 7 тис. до $ 10 тис. Паушальний внесок становить $ 2 тис. Передбачуваний термін окупності - 18 місяців.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...