Історія співпраці KIMS з українськими дизайнерами розпочалася в 2009 році. Тоді франчайзер зробив спільну з Оксаною Караванською рекламну акцію в Одесі. В наступні роки компанія співпрацювала на Ukrainian Fashion Week з Анною Октябрь, Наталією Соболєвою, Людмилою Вронською, Наталією Каменською та Олесею Кононовою. Спонсорування творців модних трендів не лише сформувало популярність KIMS у фешн-колах, але й створило додаткові можливості для постійних клієнтів мережі хімчисток: періодично в точках КІМС відбуваються акції-розіграші дизайнерського одягу.
"Партнерство з українськими дизайнерами не обмежується спонсорством на Ukrainian Fashion Week. Ми маємо постійну форму співпраці, надаючи послуги чищення складного дизайнерського одягу. Дизайнери, в свою чергу, рекомендують наше підприємство своїм клієнтам: наша реклама постійно присутня в їхніх салонах, - розповідає маркетинг-директор компанії "КІМС" Тетяна Кузнєцова. - Стратегічна мета такого роду партнерства - створення іміджу компанії, що працює у сфері моди. Наше завдання - піти з "світу брудних речей" в світ "високої моди", а значить - стати більш привабливим в очах споживача, стати по-справжньому "модним" місцем".
Для догляду за дизайнерським одягом KIMS створила спеціальну клієнтську програму: KIMS First Line. Спеціалісти компанії не лише надають послуги з чистки одягу, але й консультують дизайнерів на стадії розробки виробу: придумують схеми фарбування, відбілювання, витравлювання тканини, пряжі та вовни, а також - визначають поєднуваність матеріалів.
На сьогодні під ТМ KIMS працюють підприємства в 4 містах України: Одесі, Києві, Дніпропетровську та Черкасах. Два роки тому компанія прийняла рішення розвивати мережу за допомогою франчайзингу. Історія компанії "КІМС" розпочалася 15 років тому в Одесі. Зараз у місті працює 4 цехи та широка мережа пунктів прийому та майстерень з ремонту взуття та одягу. Крім цього, більше 10 років компанія займається продажем професіонального обладнання та хімікатів для хімчисток та пралень, і обладнала вже більш ніж 50 підприємств по всій Україні.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...