Свою діяльність компанія "Ломбард "Сокол" розпочала в 2008 році, а відділення, створені на умовах франчайзингу, з'явилися вже в 2010. Сьогодні – це всеукраїнська мережа ломбардів, що налічує понад 30 таких установ на території Київської, Житомирської, Полтавської, Донецької, Хмельницької, Черкаської, Миколаївської, Херсонської, Дніпропетровської, Рівненської, Львівської, Запорізької, Харківської, Одеської областей та АР Крим.
Компанія керується не тільки кількістю населення, коли відкриває нові відділення. А тому новий ломбард може з'явитися у будь-якому місті України.
"Не було такого, щоб ми надали перевагу тому чи іншому місту з огляду на кількість населення. Адже наявність великої кількості населення не обов'язково гарантує швидкий успіх ломбардного бізнесу, – розповіла порталу Franchising.ua директор з розвитку мережі ломбардів "Сокол" Оксана Ніколенко. - Ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного. Ломбарди відкриваються там, де вигідно нашому партнерові. Якщо він вперше займається цією справою, ми проводимо моніторинг міста, повністю його вивчаємо, а потім, на підставі результатів дослідження, рекомендуємо йому, наскільки вигідно відкривати ломбард саме тут, радимо йому найбільш оптимальну форму співпраці на даний момент. Ми зацікавлені в тому, щоб клієнт працював та розвивався, адже це – головне правило нашої компанії. Тому ми не впускаємо наших партнерів у "вільне плавання", мовляв: "зареєструвався – йди працюй", - а постійно підтримуємо та консультуємо кожного".
Компанія "Ломбард "Сокол" продовжує розширюватися. Кожного місяця мережа поповнюється, як новими партнерськими відділенями, так і партнерськими відділенями, які вже існують та розвивають свою власну мережу. "Партнери задоволені нашою співпрацею, і з часом відкривають наступні відділення в рамках нашої мережі", - стверджує Оксана Ніколенко.
читати статті

З року в рік все більше іноземців підтримують польську економіку.
Про шлях Кирила Валадкевича та його досвід відкриття власного бізнесу в Польші.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
Мережа супермаркетів "Наш Край" пропонує підприємцям можливість відкрити власний магазин під відомим, національним брендом.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план
Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...
Открытие СТО. Бизнес-план
Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...
Открытие СТО. Бизнес-план
Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу
Вимоги до приміщення для філіала
LEGO по-франчайзингу
Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail
Открытие СТО. Бизнес-план
На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...
Работа за границей - возможность выжить?
Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...
Ринок бутильованої води зростає
Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...