Навіщо потрібен франчайзинг?

Вівторок
15.10.2013
Коротенька довідка (це недовго і не «зарозуміло»):
 

Франчайзинг - такий тип відносин, при якому одна сторона продає іншій стороні готову бізнес-модель. У найзагальнішому сенсі це - «оренда» бренду чи торгової марки. Найчастіше компанія-франчайзер не тільки передає право використання своєї ТМ, але і весь досвід ведення бізнесу. Приклади успішних компаній- франчайзерів: McDonald’s, Columbia sportswear company, X5 Retail Group.

Вам потрібен франчайзинг, якщо у вас немає грошей на розкрутку власного бренду. Які парфуми купить Петя Іванов для своєї дами серця: «GUCCI» або «Ромашкове поле», якщо їх ціна однакова? Сплативши паушальний внесок (вартість вступу до франчайзингової мережі) і розрахувавши щомісячну суму роялті (зазвичай саме щомісячну, але іноді роялті взагалі відсутня в угоді), Ви забезпечуєте себе «ім'ям», на яке вже сформований сегмент покупців.

Вам потрібнен франчайзинг, якщо Ви не хочете витрачати час на розробку власної бізнес-моделі, вникаючи в усі «підводні камені» організації саме цього виду бізнесу. Хто швидше отримає прибуток від суші-ресторану: Вася Пупкін або Коля Дудкін, якщо обидва жодного разу не були в Японії і не куштували ролів, але перший вирішив відкрити ресторан самостійно, а другий купив франшизу з налагодженою мережею постачальників, готовою схемою продажів і ідеєю ооон того акваріума, який так добре зазиває нових відвідувачів? Питання риторичне.

Вам потрібен франчайзинг, якщо Ви .... - власник успішного бізнесу. Розкрутилися? Час збільшувати дохід. Найчастіше франчайзинг - це навчання та консультації з відкриття бізнесу новачкам певного сегмента ринку. По-перше, це непогані гроші, зароблені за те, що Ви вже добре знаєте. По-друге, Ваш франчайзер - запорука того, що на одного потенційного конкурента у Вас менше.

І наостанок: за моделлю франчайзинга сьогодні розвиваються понад 50% західних компаній. В Україні частка значно нижча, але і у нас є багато успішних прикладів (зайдіть до нас у каталог франшиз). Послуги з кваліфікованої розробки бізнес-моделі і франшизи (угоди з уточненням всіх юридичних нюансів в українських реаліях) вже сьогодні надає низка компаній. PROFIT SYSTEM - міжнародна консалтингова компанія, що працює на ринку франчайзингу в Центрально-Східній Європі з 1998 року.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності