М'ясторія
Про франшизу
Опис
«М`ясторія» — це територія відбірного м`яса та м`ясних страв. За 8 років діяльності компанія відкрила у Києві 7 магазинів-ресторанів в унікальному форматі steak&grill. Крім того, мережа реалізує 45 SKU фірмової продукції у понад 480 торгових точках по всій Україні.
З 2015 року ми розвиваємо культуру споживання стейків в Україні та виготовляємо авторську продукцію для гурманів. «М’ясторія» має власне виробництво в Миргороді та Києві, що діє за принципом технології замкнутого циклу. Власний обробний цех, найсучасніше обладнання і кулінарна майстерність наших кухарів дозволяють створювати продукт ресторанного рівня у промислових масштабах і постачати його до мереж-партнерів у всій країні.
Тривалий час ми відпрацьовували формат і завойовували репутацію бренду. Саме досвід і знання дозволили не тільки втриматися, а й розвиватися під час локдауна та воєнних дій. І тепер, порівняно з 2021 роком, до нас приходить на 10% більше клієнтів. Половина наших відвідувачів — це постійні клієнти.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом. Цей формат поєднує у собі елементи швидкого приготування й обслуговування, разом із високою якістю та вишуканістю страв.
ПЕРЕВАГИ ФРАНШИЗИ:
- Низькі ризики: стабільний та прогнозований ринок.
- Комплексна робота з постачаннями — 100% продукції у Києві одним замовленням.
- Жоден заклад мережі не закрився через збитки.
- Відомий бренд з бездоганною репутацією.
- Невеликі інвестиції з наближеною точкою окупності та прогнозованим прибутком.
- Низькі списання (менше 3%).
- Відпрацьований формат і налагоджені процеси.
- Високомаржинальний бізнес.
- Надійність: власник має власний холдинг та низку реалізованих успішних проєктів.
точок власних
7
точок франчайзингових
1
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
ПІДТРИМКА ДЛЯ ФРАНЧАЙЗІ:
- франчайзинговий пакет
- фінансова модель
- договори по франчайзингу
- ТМ
- маркетинг
- брендбук
- дизайн-проєкт
- навчання персоналу
- CRM система
- виїзд/ затвердження локації
- логістика
- постачальники
- методики/ ліцензії
- технологічні карти
- персональний менеджер
- постачання під ключ одним замовленням у Києві
- система бухгалтерського обліку
- кол-центр
- юридичний супровід до моменту відкриття
- IT-екосистема.
Фінансові показники
ФОРМАТ «FOOD-COURT»
Формат фуд-корту від 22 квадратних метрів, який прикрасить будь-який торговий центр.
- Вступний внесок — 7 000 $
- Інвестиції на запуск — від 42 000 $
- Період окупності — 16-19 місяців
- Необхідна площа — від 22 м2
- Чистий прибуток — 3 500 $/ міс.
ФОРМАТ «S»
Невелика торгова точка у стилі fast casual площею від 30 квадратних метрів. Вона ідеально пасуватиме до центру міста, локації з активним трафіком та високим клієнтопотоком.
- Вступний внесок — 7 000 $
- Інвестиції на запуск — від 50 000 $
- Період окупності — 16-19 місяців
- Необхідна площа — від 30 м2
- Чистий прибуток — 3 600 $/ міс.
ФОРМАТ «M»
Повноформатний магазин плюс заклад у стилі стріт-рітейлу. Він стане ідеальним рішення для спального району, сучасного житлового комплексу чи насиченої вулиці міста. Його площа стартує від 65 кв. метрів.
- Вступний внесок — 7 000 $
- Інвестиції на запуск — від 59 000 $
- Період окупності — 16-19 місяців
- Необхідна площа — від 65 м2
- Чистий прибуток — 4 053 $/ міс.
основні вимоги
ВИМОГИ ДО ЛОКАЦІЇ:
- Необхідна площа:
- Формат «S» — 35-50 м2.
- Формат «M» — 55-85 м2.
- Формат «Food court» — 45 м основного приміщення 35 м2, допоміжного 7-10 м2.
- Три фази та можливість підключення до електромережі потужністю від 30 кВтдо 40 кВт.).
- Місто з населенням від 80 000 чол.
- Приміщення може знаходитись на першому поверсі багатоповерхового житлового будинку, в окремій будівлі або в торгівельному центрі.
- Квадратне або прямокутне приміщення з фасадними вікнами.
- Відсутність розділення приміщення на різні зали (можливість організації Можливість організації технічного входу.
- Гарний технічний стан стін та підлоги.
- Висота стель не менше 2,4 метрів.
- Три фази та можливість підключення до електромережі потужністю від 30 кВтдо 40 кВт.).
- Одна або два виводи холодної води та каналізація.
- Система витягу з витягом 3000-3500 тисяч кубічних метрів та система притоку повітря (одна труба діаметром 300 мм або дві труби діаметром 250 мм). Детальні вимоги щодо системи витягу знайдете у додатках.
- Наявність цегляної кладки та бетонних перегородок.
- Можливість встановлення фасадних кріплень для реклами та вивісок.
- Наявність двох санвузлів або можливість їх організації.
- Відповідність вимогам щодо площі та формату франшизи.
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Бездушна Марія
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане
Влітку 2023 року «М`ясторія» оголосила про офіційний старт продажу франшизи, а 11 листопада вже презентувала перший заклад, відкритий спільно з франчайзі.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Що таке франшиза цифровової кав’ярні та наскільки це актуально зараз?
На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.