Luca Maison

Про франшизу
Опис
Лука Мейсон за 2 роки з просто роздрібного ритейла у вигляді 2-х магазинів встиг перерости в бренд з власною взуттєвою мануфакторою 2-х ліній виробництва. 1-я лінія абсолютно автоматизована збірка на новітньому італійському обладнанні, 2-а лінія збірки ручної роботи "хенд мейд".
Досвід команди творців — 12 років, робота з найпопулярнішими німецькими, італійськими брендами
Основні переваги франшизи:
- Відсутність імпорту мінімізує ризики по термінах доставки товару, адаптує витрати партнера.
- Постійна базова складська програма дає можливість швидкого сортування товару партнерам, наявність декількох груп товар (крім взуття) дає більш високий середній чек.
точок власних
5 (8)
точок франчайзингових
0
Галерея
Умови франшизи
підтримка для франчайзі
Пакет підтримки партнерів:
- франчайзинговий пакет
- договір по франчайзингу
- ТМ
- маркетинг
- брендбук
- дизайн-проєкт
- CRM
- навчання персоналу
- виїзд/затвердження локації
- логістика
- постачальники
- пускова команда
- персональний менеджер
- технічне відкриття
Фінансові показники
Фешн ритейл франшиза на основі власної мануфактури з 2-ма лініями виробництва і 12 річним досвідом в рітейлі.
Вступний внесок — 15 000 $
Інвестиції на запуск — 65 000-85 000$
Період окупності — 23-26 месяців
Необхідна кількість персоналу — 4-6 людей
основні вимоги
Вимоги до локації:
- місто з населенням від 50-60 тис. чоловік
- площа приміщення — 65-120м2
- наявність комунікацій
- зручний вхід
- наявність вітрин
Контактна інформація про франчайзера
Контактна особа
Петро Козачук
Дізнатися більше
читати статті
найчайтіше читане

Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин

Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Український виробник дитячого одягу почав розвиток по франчайзингу в Казахстані
Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську
У столичному ТРЦ Dream Town відбулося відкриття магазину одягу вітчизняного виробника
У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів
У проекті мережі укріпити позиції на українському ринку

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.