Moodo

Про франшизу
Опис
Moodo є компанією, яка швидко розвивається і є визнаним брендом у всій Польщі. Компанія спеціалізується на молодіжному жіночому одязі. В даний час торгова мережа зросла до 140 магазинів. Крім того, компанія співпрацює з більш, ніж 200 оптовими клієнтами у Польщі, Чехії, Словаччині, а також з агентами в Україні, Росії та Білорусії.
Одяг Moodo, вибір людей, молодість яких ніколи не закінчиться - вони звикли виділятися з натовпу і зачаровувати своєю яскравістю та любов'ю до життя. Їх відкритість новому, чуйність і інтерес до подій навколо стали стилем життя, прагненням пізнати дійсність у всій її красі та різноманітності фарб. Вони точно знають, чого хочуть. тонко відчувають красу, а їх внутрішній світ багатий і цікавий.
Ультрасучасні колекції відображають останні тренди та віяння світової моди, втілюють кращі ідеї та технологічні знахідки в області деніму. Moodo - це одяг для людей, які люблять свободу і цінують індивідуальність.
Компанія Moodo пропонує вам приєднатися до нашого успіху, почавши співпрацю на основі франчайзингу. Кожен підприємець знає, що організація бізнесу з нуля ризикована. Знизити ступінь ризику можна, вибравши для себе роботу з відомим брендом. Ви отримуєте готове рішення та інструменти для успішного розвитку. Вам не потрібно досліджувати ринок, займатися розробкою стратегії і плануванням рекламної кампанії. За вас над цим не один рік працювали фахівці високого рівня. Зупинивши свій вибір на роботі по франшизі, ви купуєте готовий бізнес з правами на використання торгової марки, перевірені схеми управління, а також постійну інформаційно-консультаційну підтримку компанії-франчайзера.
точок власних
В Україні - 1 ( м. Луцк п-р Волі 1, 3 поверх)
точок франчайзингових
У Польщі - 140
Галерея

Умови франшизи
підтримка для франчайзі
- відсутність роялті та паушального внеску
- спеціальні ціни, постійна знишка 15% від оптової ціни на поточну колекцію
- можливість резервування товару на сезон та приорітетна позиція при відгрузці товару
- консультаційна пдтримка на етапі відкриття нової торгової точки
- консультаційна пдтримка в управлінні магазином
- допомога у складенні товарної матриці
- наявність рекламних матеріалів
- макети рекламних матеріалів до відкриття сезону та акцій
- каталоги, ручки з логотипом, плакати
- пакети, вішаки з логотипом компанії Moodo
Фінансові показники
Від 5000 EUR
основні вимоги
- відкриття магазину під брендом Moodo
- перша мінимальна закупка для магазину до 50 кв. м. 600 одиниць одягу ТМ Moodo
- перша мінимальна закупка для магазину від 50 кв. м. 1000 единиц одежды ТМ Moodo
- торгова націнка максимум 100% від початкової оптової ціни (без знишки 15%)
Контактна інформація про франчайзера
Представник в Україні New Fashion
Україна, м. Луцьк, п-р. Волі 1
+380632567697
Контактна особа
Тетяна
читати статті
найчайтіше читане

Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Розпочинаючи співпрацю з Moodo можна підписати договір франшизи або партнерства. Кожен з них має свої переваги та недоліки

Що найголовніше для успіху взуттєвої франшизи та в чому її переваги?
Онлайн-заміри вікон і доставка продуктів: кейс компанії «Корисні вікна»
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу

Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Український виробник дитячого одягу почав розвиток по франчайзингу в Казахстані
Взуттєва мережа відсвяткувала річницю власного магазину в Дніпропетровську
У столичному ТРЦ Dream Town відбулося відкриття магазину одягу вітчизняного виробника
У 2015 році на український ринок рітейлу планують вийти близько 20 брендів

Інформація, що міститься в каталозі, походить від творців франчайзингових та партнерських систем. Перед підписуванням договору про співпрацю варто уважно проаналізувати привабливість пропозиції. Редакція зберігає за собою право редагування списку систем у каталозі та оновлення інформації, що міститься в каталозі. У випадку недостовірності чи неактуальності даних у каталозі просимо повідомити про це редакцію.