×
<close>
Відписатись від розсилки
e-mail
надіслати
Підтвердіть видалення вашої пошти з наступних баз даних
×
<close>
скидання паролю
новий пароль
підтвердження паролю
надіслати
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
портал ідей для бізнесу
Каталог франшиз
торгівля
(6)
продукти харчування, напої
(5)
дитячі товари
(1)
послуги
(34)
заклади харчування
(15)
послуги населенню (B2C)
(10)
краса, здоров'я, спорт
(3)
навчання
(2)
послуги для бізнесу (B2B)
(2)
туризм
(2)
франшизи
(39)
партнерство
(0)
мастер франшизи
(1)
Новини
Консалтинг
UA
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
franchising.ua
Все про франчайзинг
Для франчайзі
Все про франчайзинг
Основи франчайзингу
Для франчайзі
Для франчайзера
Договір франшизи
Перед тим як стати франчайзі
Перед тим, як долучатися до вибраної мережі, варто добре проаналізувати свої можливості та особу франчайзера
Переваги для франчайзі
Підприємець, приєднуючись до системи, може розраховувати на наступні переваги від франчайзингової співпраці
Недоліки для франчайзі
Будь-яке ведення господарської діяльності пов’язане з ризиком, і франчайзинг не є винятком із правила
Чи варто купувати чужу бізнес-ідею?
Аргументів "за" купівлю франшизи є багато, зрештою так само як і "проти". Рішення за підприємцем
Як вибрати найкращу бізнес-ідею?
Потенційні франчайзі часто просять вказати найкращу франчайзингову пропозицію. Однак виділити одну найкращу мережу просто неможливо
Як обрати франчайзера
Варто дуже уважно підійти до вибору франчайзера - людини, з якою вам прийдеться працювати пліч-о-пліч тривалий час
Скільки коштує франшиза?
Підрахуйте, чи вистачить вам фінансових коштів на купівлю ліцензії та покриття поточних коштів
Можливі непорозуміння
Представляємо роз’яснення деяких випадків, які часом вводять в оману або є не до кінця зрозумілими
Тест кенгуру: яка франшиза тобі пасує?
Хочеш мати власний бізнес? Думаєш про купівлю франшизи? З іншої сторони трохи боїшся входити в це? Пропонуємо зробити австралійський тест, який допоможе оцінити свої сили
Як уникнути ілюзій при виборі бренду
Коли підприємець обирає франчайзингову діяльність йому здається, що він приймає абсолютно правильне рішення. Однак...
Приєднуватися чи ні?
Вибір франчайзингової мережі має великий вплив на те, яким буде наше життя найближчі декілька років. Отже франчайзі повинен бути дуже ретельним при виборі франшизи
Дві ліцензії - більший прибуток
Коли дві франчайзингові торговельні марки приносять двосторонні вигоди...
Скільки і чому аж стільки?
Як розрахувати реальну вартість інвестиції у франчайзинг?
Вибираємо ідею для бізнесу
Вибір франчайзингової системи іноді нагадує початок кохання. Краса може ховати на перших порах поганий характер. Як же цьому запобігти?
Пишемо франчайзинговий бізнес-план
Деякі франчайзери вимагають від кандидатів представлення бізнес-плану під конкретну величину інвестицій і конкретне розташування точки. Таким чином вони перевіряють бізнесовий талант франчайзі.
Мультиліцензія, або вищий пілотаж
Їх називають "мультифранчайзі" бо замість однієї франчайзингової точки вони мають декілька. Вони не сидять на одному місці, а подорожують від однієї своєї точки до іншої
Франчайзинг, агенція чи самостійно
Агенція, франчайзинг чи, можливо, вести бізнес самостійно? Кожен з цих виборів має свої переваги