Історії франчайзі
Чому б не стати франчайзі?
Олені Шаайя після повернення в Україну до душі прийшлась франшиза рекрутингового бізнесу
Олені Шаайя після повернення в Україну до душі прийшлась франшиза рекрутингового бізнесу
Надійність у ціні!
Віктор Манько розповідає про те як він став франчайзі, чому свій вибір зупинив на Ti Amo і на що варто звернути увагу при відкритті магазину
Співробітництво з Join UP! в яскравих фарбах
Туристичний франчайзинг - шанс вижити на ринку молодому агентству
Родзинка в освітньому бізнесі
Своїм баченням бізнесу у сфері освіти, і тим, як вона стала франчайзі Mortimer English Club, ділиться Вікторія Поляновська
Плюс один на користь ломбарду!
Про деталі «ломбардної кухні», перспективи і можливості роботи на українському ринку мікрокредитування розповідає Іван Козирєв.
Смачна франшиза
Європейський погляд на бекерай. Бесіда з Надією Росінською, директором ТОВ "Віденські булочки".
Із Інтернету – у світ Книги
Про корисний бізнес, який розвиває абстрактне мислення і прищеплює любов до книги, розповідає мастер-франчайзі компанії "Синій Слон" в Україні Віктор Шабанов.
Крізь терни до зірок
Своїм досвідом ділиться Мельниченко Ірина Андріївна, директор київського медичного офісу Незалежної лабораторії ІНВІТРО
Без ризику і в плюсі
Досвідом роботи на умовах комісійного продажу ділиться Андрій Вовк, власник чотирьох магазинів Top Secret в Україні
Доставка води розширила наш бізнес
Досвідом роботи в невеликому місті ділиться Анатолій Литвинов, франчайзі IDS Aqua Service
Франчайзинг приваблює своєю системністю
Своїм досвідом ділиться Ігор Науменко, власник шинного центру Vianor
Франчайзинг - це наявність великого бек-офісу за плечима
Стверджує Жанна Нужненко, власниця бекераю "Віденські булочки"
Стати частиною великого
Про особливості співпраці з міжнародною мережею супермаркетів SPAR розповідає франчайзі компанії Максим Удовиченко
Взаємовигідна стійкість
"Франчайзингове партнерство вигідне обом сторонам", - упевнений Вадим Нікітін, власник магазинів A.Biaggi Line.
Вищий пілотаж
Бути власником одного бізнесу добре, а кількох - взагалі чудово. Ось чому деякі підприємці не зупиняються на відкритті однієї франчайзингової точки. Адже воно того варте.