Четвер
29.03.2012
Бути власником одного бізнесу добре, а кількох - взагалі чудово. Ось чому деякі підприємці не зупиняються на відкритті однієї франчайзингової точки. Адже воно того варте.
 

Вінницький підприємець Сергій в 2009 році відкрив піцерію New York Street Pizza на умовах франчайзингу. Не минуло й кілька місяців, як вінничанам розкрив двері одразу другий заклад. Зараз бізнесмен має намір відкрити ще одну точку. Сергій - не єдиний, хто прийшов до такого рішення. У мережі більшості найбільших франчайзерів не тільки нашої країни, але і всього світу величезну кількість точок відкривають одні й ті ж партнери. Ця тенденція підтверджує успішність і прибутковість концепції. Адже якщо підприємець відкриває дві і більше точок, значить, його перший бізнес пішов вдало. Також це є показником грамотно побудованої системи - коли обидві сторони можуть на ній заробити.

Багатодітний батько

65% партнерів McDonald's володіють більш ніж одним рестораном. Деяким належать по 5-6 франчайзингових закладів. При цьому мережа всесвітньовідомої американської компанії об'єднує вже більше 32 тис. точок. Подібна ситуація спостерігається і в рядах українських фірм. Серед 400 партнерів найбільшого гравця сфери стріт-фуду - компанії "Форнетті" - 30% підприємців отримують дохід з більш ніж однієї точки продажу гарячої випічки. Інший великий франчайзер - "Наша Ряба" - на сьогоднішній день співпрацює з 362 бізнесменами: 40% з них володіють менше ніж 10 точками, 3-4% управляють менше ніж 100 точками, і один франчайзі має в підпорядкуванні більше 100 точок. Це - елемент стратегії компаній, які роблять ставку на ефективних і перевірених партнерів. Адже для франчайзера так само важливо, щоб бізнес функціонував успішно. Коли партнер вже знайомий, йому більше довіряють, ніж новій людині. До того ж вища ймовірність, що і наступна точка буде вдалою, адже у нього вже є досвід. Перевірений партнер знає, як реалізовувати плани продажів, знайомий з процедурами і корпоративною культурою мережі. "Новій людині все необхідно пояснювати "на пальцях", - розповідає Мартін Міськевич, директор компанії "Бета-Реда Україна", що розвиває в нашій країні мережі фірмових магазинів Top Secret, Troll. - "А якщо франчайзі відкриває вже другий магазин, він знає наші стандарти, знайомий з нашими проектами, в такому випадку необхідність в додатковому навчанні відпадає. Оформляючи магазин, він уже в курсі, до кого краще звертатися за послугами, у кого вигідніше замовляти меблі і т.д. Також часто розділяється персонал - навчені співробітники, які отримали досвід в попередньому магазині, можуть перейти на іншу точку і допомагати новим працівникам ".

Міжміський бізнес

Якщо магазини франчайзі знаходяться в одному і тому ж місті, безумовно, це дуже зручно. Але в ситуації, коли вони розташовані в різних, іноді виникають деякі труднощі. "Зазвичай підприємець краще знайомий з ситуацією в своєму місті, з споживчим попитом, звичками покупців, знає, де ефективніше рекламуватися ", - розповідає Мартін Міськевич. Коли концепція користується популярністю у клієнтів і приносить хороший дохід, є сенс отримувати подвійний, потрійний або навіть більший прибуток. Особливо це стосується бізнесів з відносно невеликим рівнем прибутковості, наприклад сфери стріт-фуду: для того щоб мати хороший заробіток, підприємцю варто відкрити кілька точок.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Секрети успішності магазину одягу /08.02.2010

На рівень продажів та відвідуваності магазину одягу впливають багато внутрішніх чинників

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Франчайзинг чи комерційна концесія? /05.05.2008

Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України

популярне на форумі

Де можна купити якісне взуття недорого?

В інтернет-магазині Степіко https://stepiko.com/

1 коментар
остання 24.01.2019
Як відкрити магазин одягу

Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...

1 коментар
остання 12.03.2017
Где качественная одежда на 50% дешевле?

Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...

2 коментар
остання 21.05.2016
Где качественная одежда на 50% дешевле?

на алиаэкспресс

2 коментар
остання 27.01.2016
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

хочу відкрити магазин торгових марок Stradivarius,Bershka,Zara на умовах співпраці по франшизі в Україні...

2 коментар
остання 10.09.2013
На очереди Stradivarius, Bershka и Pull & Bear

Ищу поставщиков для сотрудничества(Украина) Stradivarius, Bershka и Pull & Bear Zara. ПОМОГИТЕ!

2 коментар
остання 30.06.2013