Співробітництво з Join UP! в яскравих фарбах

Вівторок
03.06.2014
Туристичний франчайзинг - шанс вижити на ринку молодому агентству
 

Людям завжди цікаві нові враження, тому туризм - затребуваний вид бізнесу. Але як бути: краще відкрити агентство самостійно чи варто купити франшизу вже відомого туроператора? І що необхідно врахувати при відкритті бізнесу? Про це розповість нам франчайзі компанії Join UP!, Надія Черняк.

 Надіє, що сьогодні являє собою туристичний франчайзинг? Як він розвивається?
– На мій погляд, туристичний франчайзинг в Україні сьогодні ще не зовсім зрілий, але вже цілком сформований. Це вже не хаотичні рухи на туристичному ринку, а усвідомлені дії мереж туристичних агентств, завдяки яким туристичний ринок має певний вигляд, структуру, стандарти роботи і якість обслуговування.

корзинка фруктів

-Розкажіть, будь-ласка, про відкриття, перші враження?
– Ми з компанією Join UP! знайомі дуже давно, практично з самого початку існування нашої компанії, тому без вагань приєдналися до мережі на початку її заснування. Як відомо, будь-яке починання пов'язане з певними складнощами. Були вони і в нас. В основному питання ефективної роботи в складі мережі стосувалися організації рекламних кампаній, позиціонування агентств мережі на ринку, стандарти роботи з клієнтами, оформлення офісу. Але з кожним роком спостерігається розвиток, поліпшення якості роботи мережі. З часом ми на стільки зріднилися, що відчуваємо себе вже однією сім'єю, і не уявляємо існування без нашого партнера. Мені здається, що найважливіше, це відношення, підтримка один одного, відкритість. Нас завжди вислухають, підуть назустріч. У майбутньому бачимо співпрацю у самих веселкових фарбах, не дивлячись на непрості часи. І для цього є всі передумови: відділи розвитку мережі та маркетингу компанії Join UP! сьогодні, як ніколи, сильні і націлені на якісну роботу, а співробітники - професіонали туристичного бізнесу, майстри своєї справи, завжди оперативно реагують на запити, консультують з усіх питань, що виникають у нас в ході роботи.

 З якими труднощами Ви зіткнулися, що порекомендуєте майбутньому франчайзі?
– Насамперед, це люди, що працюють в компанії. Саме від них безпосередньо залежить результативність агентства. При цьому недостатньо, щоб співробітник володів потрібною інформацією. Важливо вміння грамотно спілкуватися, вирішувати конфліктні ситуації, ну і, звичайно ж, залучати клієнтів вже на етапі телефонної розмови. Дуже важливо місце розташування агентства по відношенню до агентствам мережі і конкурентам, а також по зручності для клієнта.

Чому Ваш франчайзинг розпочався з туристичного бізнесу? Чому Ви зупинили свій вибір на Join UP?
– Наші співробітники, і я особисто давно працюємо в туризмі. Туризм - частина нашого життя, тому з родом діяльності питань не виникало. Чому саме мережа Join UP? На момент приєднання вони були невеликі, але дуже перспективні. До того ж ми були особисто знайомі з співробітниками компанії та її керівництвом. Компетентність, порядність і націленість на результат - це те, що допомогло зробити вибір.

У чому на Ваш погляд перевага роботи в туристичному бізнесі за франшизою від самостійного відкриття?
– Туристичний франчайзинг сьогодні - це єдиний шанс вижити на ринку починаючому агентству. Також це оптимальний варіант для невеликих і середніх агентств, які давно працюють в туризмі, але при цьому хочуть відчувати стабільність і підтримку центрального офісу мережі агентств. У більшості випадків франчайзингове агентство має можливість більше заробляти, так як винагороду операторів великим мережам на порядок вище, ніж для роздрібного дрібного продавця турів. В очах туристів туристичний франчайзинг підвищує надійність агентства, його привабливість у вигляді різних пропозицій, наявності різних цінових переваг та акційних пропозицій.

Які Ваші плани на майбутнє, чи готові відкривати ще відділення?
– На сьогоднішній день відкривати додаткові офіси не плануємо, враховуючи невизначену ситуацію в країні і об'єктивне падіння попиту на туристичні послуги в цілому. Але розширення є в планах на майбутнє.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?