Четвер
29.03.2012
"Франчайзингове партнерство вигідне обом сторонам", - упевнений Вадим Нікітін, власник магазинів A.Biaggi Line.
 

Вадим Нікітін вже чотири роки співпрацює на умовах франчайзингу з компанією "Антоніо Біаджі України", яка є ексклюзивним дистриб'ютором італійського взуття Antonio Biaggi в нашій країні.

Вадиму належать два магазини A.Biaggi Line: в Черкасах та Смілі. Перший почав роботу чотири роки тому - 17 березня, другий відкрився трохи більше ніж через півроку - 10 листопада. "Наш магазин в Черкасах розташовується в самому центрі міста, у нього великі яскраві вітрини, покупцеві складно пройти мимо, не заглянувши до нас", - говорить Вадим Нікітін.

Бренд на кожній коробці

Як стверджує бізнесмен, для покупця бренд є надзвичайно важливим. На додачу до високої якості продукції саме відома торговельна марка є необхідним стимулом покупки та підвищення лояльності клієнтів, які з нею можуть бути не знайомі. "Покупцеві важливо навіть те, щоб назва бренду було написано на всілякій пакувальній продукції - пакетах, коробках, - вигравірувана на аксесуарах і т.д", - упевнений Вадим.

Від продуктів - до взуття

За словами франчайзі, у бізнесі він уже давно, але до роздрібної торгівлі взуттям прийшов не відразу. Все починалося ще в студентські часи, коли по закінченню інституту Вадим почав займатися підприємницькою діяльністю. "Першим бізнесом була торгівля продуктами: спочатку продуктові намети, потім невеликі кіоски. Багато різних нюансів спостерігалося в цій справі, і з часом захотілося трохи поміняти сферу діяльності, зайнятися більш, скажімо так, естетичним бізнесом. Власне, тому почали шукати якісь нові варіанти, іншу нішу", - розповідає Вадим Нікітін.

Вадим Нікітін, франчайзі, власник магазинів A.Biaggi Line: "Франчайзинг приваблює тим, що ти відчуваєш за своєю спиною компанію, команду професіоналів. Тобі не треба думати, як розкручувати свій магазин, як зробити його назву відомою покупцеві, як вести бізнес, що робити із залишками".

Зі своїм майбутнім франчайзером Вадим познайомився на виставці в Києві. Підприємець вирішив розглянути існуючі на ринку пропозиції взуттєвих магазинів: "Самі взуттям раніше не займалися, але підштовхнула нас до цієї ідеї родичка, у якої був досвід роботи в цій сфері. Тоді ми і познайомилися з нашим майбутнім брендом, з колективом компанії, людьми, які займаються франчайзингом в Antonio Biaggi".

Надходили й інші пропозиції з відкриття бізнесу на умовах франчайзингу, але на той час перспектива відкриття взуттєвого магазину вже остаточно закріпилася в думках підприємця. "Нас привабили умови співпраці. Наприклад, безкоштовна доставка продукції в місто, де розташований магазин, бонусна програма закупівель продукції для партнерів. Крім того, інші франшизи передбачали оплату початкового внеску і щомісячні відрахування, тут же всього цього не було".

Разом вигідніше крокувати просторами

Коли Вадим починав співпрацю з компанією, "Антоніо Біаджі України" тільки вийшла на ринок, це був перший рік її роботи в Україні.

Як розповідає франчайзі, разом з франчайзером вони йшли вперед паралельно, разом вчилися, розвивалися і вдосконалювалися: "Звичайно ж, компанія надала нам відчутну підтримку на етапі запуску бізнесу та відкриття магазину, зараз іноді щось і ми їм радимо. Взаємопідтримка у нас була і в важкий кризовий час, коли багато інших фірм і мереж припинили своє існування. Я думаю, величезну роль у тому, що ми залишилися на плаву і пішли далі, зіграло саме наше партнерство, яке надає стійкості, як франчайзеру, так і франчайзі".


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Франчайзинговий пакет /19.11.2009

Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Аромамаркетинг /03.02.2010

Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У цьому допоможуть прийоми аромамаркетингу