Ще влітку цього року меблевики були сповнені оптимізму: у більшості компаній були впевнені, що за рік продаж меблів зросте на 15–20%: з $1,6 млрд в 2007-му до $1,8–1,9 млрд за підсумками 2008-го.
Однак уже в листопаді плани було переглянуто. У листопаді до жовтня продаж меблів знизився на 5–35% залежно від сегмента. Власник меблевої компанії АМF Олександр Бєляєв не виключає, що 2008 року виробництво може скоротитися на третину. «Виробництво знизилося здебільшого в середньому сегменті. Це, приміром, м’які меблі в ціновому діапазоні від 3,5 до 20 тис. грн., а також офісні меблі», — уточнює Бєляєв.
Наступного року ринок може просісти ще більше. У 2006–2007 роках зростання продажу меблевикам забезпечували переважно забудовники — гарнітури, кухні, офісні меблі тощо купували власники нових квартир, офісів, барів і ресторанів. Однак, за попередніми даними, восени цього року в Україні заморожене будівництво 50–70% об’єктів житлової та комерційної нерухомості. Спад у будівництві позначиться на меблевій галузі вже навесні 2009-го.
Натомість на руку вітчизняним виробникам меблів (які контролюють близько 60% внутрішнього ринку в грошовому виразі) зіграла девальвація гривні. За 3 місяці імпортні меблі подорожчали майже в півтора разу. Водночас частка імпортних комплектуючих, наприклад, у корпусних меблях, виготовлених в Україні, може сягати 70% (плити, фурнітура). Така продукція подорожчала практично так само, як і імпортна.
В умовах падіння попиту деякі виробники зважилися на зниження роздрібних цін на 5–25%. «Такий крок є найрозумнішим, хоча й не надто популярним у період наростання кризової ситуації», — зазначає Олександр Бєляєв. Швидше за все, зниження цін носить тимчасовий характер, оскільки відмова від купівлі меблів зараз формує значний відкладений попит. Після «голодної» весни 2009-го з ринку будуть змушені піти багато виробників. Натомість ті, хто залишиться, зможуть підвищувати ціни, а відповідно й прибуток, не втрачаючи ринкової частки.
kontrakty.com.uaчитати статті
Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?
Хочу продавать чай на развес. Поделитесь опытом
Сообщение
Копійочка
Чи є франшиза на магазин \"Копійочка\". магазин низьких цін, посуда, іграшки, битова химія и...