02.09.2011

Підприємства реєструватимуть по-новому

Міністерство Юстиції затвердило порядок подання електронних документів для держреєстрації підприємництва

Міністерство юстиції затвердило Наказом № 2010 / 5 від 19.08.2011 р. Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору. В цьому документі висвітлено головні принципи подання електронних документів для проведення державної реєстрації для юридичних та фізичних осіб.

електронна реєстрація

Згідно з Порядком електронні документи можуть бути подані як ЮО та ФО-підприємцем (заявниками) особисто, так і через нотаріуса. Держреєстратор направляє заявникам документи шляхом надання їм доступу до документів на веб-сайті за унікальним ідентифікатором (певної неповторної логічної послідовності символів). Заповнення реєстраційної картки відповідно до Порядку буде здійснюватися за допомогою програми формування та подання документів, розміщеної на веб-сайті. Всі інші документи будуть створюватися (за допомогою цієї ж програми) у вигляді файлів, що містять образи відсканованих з паперових носіїв документів.

Документи, що містять більше однієї сторінки, повинні скануватися в один файл. Кожен електронний документ (крім документа, що посвідчує повноваження особи) повинен завірятися електронним цифровим підписом заявника, сумісної з програмою формування та подання документів. Заяви та документи, передані через нотаріуса, завіряються електронно-цифровим підписом останнього.

На кожний електронний документ формуються 2 файли - файл, що містить власне документ, і файл, що містить електронний цифровий підпис. Ці 2 файли включаються в zip-архів (засобами програми формування та подання документів), який подається держреєстратору через веб-сайт.

У разі позитивного проходження zip-архівом форматно-логічного контролю заявнику (або нотаріуса) автоматично надсилається повідомлення в електронній формі, що містить унікальний ідентифікатор.Державний реєстратор, який отримав документи заявника, зобов'язаний: підтвердити заявнику повідомленням в електронній формі факт отримання документів; переслати виписку з ЄДР в електронній та паперовій формі. Примірник оригіналу установчих документів з відміткою про реєстрацію видається або надсилається рекомендованим листом після проведення держреєстрації, але не пізніше наступного робочого дня з дати отримання від заявника примірники установчих документів. Повідомлення про залишення документів без розгляду або про відмову в реєстрації, як і виписка з ЄДР засвідчуються електронним цифровим підписом державного реєстратора. Порядок набуде чинності з дня офіційного опублікування наказу.

Ліга:Закон

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank