02.09.2011

Підприємства реєструватимуть по-новому

Міністерство Юстиції затвердило порядок подання електронних документів для держреєстрації підприємництва

Міністерство юстиції затвердило Наказом № 2010 / 5 від 19.08.2011 р. Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору. В цьому документі висвітлено головні принципи подання електронних документів для проведення державної реєстрації для юридичних та фізичних осіб.

електронна реєстрація

Згідно з Порядком електронні документи можуть бути подані як ЮО та ФО-підприємцем (заявниками) особисто, так і через нотаріуса. Держреєстратор направляє заявникам документи шляхом надання їм доступу до документів на веб-сайті за унікальним ідентифікатором (певної неповторної логічної послідовності символів). Заповнення реєстраційної картки відповідно до Порядку буде здійснюватися за допомогою програми формування та подання документів, розміщеної на веб-сайті. Всі інші документи будуть створюватися (за допомогою цієї ж програми) у вигляді файлів, що містять образи відсканованих з паперових носіїв документів.

Документи, що містять більше однієї сторінки, повинні скануватися в один файл. Кожен електронний документ (крім документа, що посвідчує повноваження особи) повинен завірятися електронним цифровим підписом заявника, сумісної з програмою формування та подання документів. Заяви та документи, передані через нотаріуса, завіряються електронно-цифровим підписом останнього.

На кожний електронний документ формуються 2 файли - файл, що містить власне документ, і файл, що містить електронний цифровий підпис. Ці 2 файли включаються в zip-архів (засобами програми формування та подання документів), який подається держреєстратору через веб-сайт.

У разі позитивного проходження zip-архівом форматно-логічного контролю заявнику (або нотаріуса) автоматично надсилається повідомлення в електронній формі, що містить унікальний ідентифікатор.Державний реєстратор, який отримав документи заявника, зобов'язаний: підтвердити заявнику повідомленням в електронній формі факт отримання документів; переслати виписку з ЄДР в електронній та паперовій формі. Примірник оригіналу установчих документів з відміткою про реєстрацію видається або надсилається рекомендованим листом після проведення держреєстрації, але не пізніше наступного робочого дня з дати отримання від заявника примірники установчих документів. Повідомлення про залишення документів без розгляду або про відмову в реєстрації, як і виписка з ЄДР засвідчуються електронним цифровим підписом державного реєстратора. Порядок набуде чинності з дня офіційного опублікування наказу.

Ліга:Закон

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Підприємства реєструватимуть по-новому

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank