14.04.2014

Секрет успіху TOP SECRET

Цього року 9-ти річний ювілей відзначає компанія TOP SECRET (Україна)

 Минуло дев'ять років, і за цей період мережа зросла до 42 магазинів. Про минуле, сьогодення і майбутнє компанії розповів Мартін Міськевич.

Мартін Міськевич, директор «Бета- Реда Україна». Фото Мартін Міськевич

Мартін Міськевич, директор компанії «Бета- Реда Україна», яка є офіційним представником ТМ TOP SECRET в Україні

— Мартін, поділіться, будь ласка, досягненнями ТМ TOP SECRET в Україні?
— У квітні 2005-го року відкрилася перша магазин TOP SECRET в Україні (ТРЦ Магелан), який успішно працює і сьогодні. За 9 років розвитку мережа зросла до 42 магазинів: 11 з яких - власні, і 31 - відкрили партнери на франчайзингових умовах. Магазини працюють в 7 торгових центрах Києва, а також практично у всіх обласних містах України. За кількістю магазинів TOP SECRET знаходиться в лідируючій трійці. У 2010 році був запущений інтернет магазин, який динамічно розвивається, і є додатковим каналом дистрибуції, що ефективно відображається на всій компанії. Потім в 2012 році марка пройшла ребрендинг. Крім зміни логотипу та оформлення магазинів, компанія обрала для себе нову місію: Best Fashion World to Express Yourself (Найкраще у світі моди, що б виразити себе).

— Які плани, цілі на майбутнє?
— У наших планах на найближче майбутнє відкрити магазини в усіх обласних центрах України, так як ми намагаємося бути ближче до клієнта. Ми функціонуємо практично скрізь, але залишилися такі міста, як Харків, Миколаїв та Кіровоград. У Харкові та Миколаєві магазини були, але в силу різних причин закрилися. Так що 3 обласних центри потрібно охопити.
Цього року ми починаємо розвивати мережу стокових магазинів TOP SECRET по всій Україні. За 9 років накопилася велика кількість стоку, тому й стартував проект оптового розвитку магазинів TOP SECRET. Перевага віддається невеликим містам, де є потенційні клієнти, але для відкриття звичайного магазину або витрати, або вартість оборотів нас не влаштовувала. Стоковий магазин дешевший у відкритті та в утриманні, так як не потрібно дотримуватися загальних правил дизайну бренду.
Ми намагаємося впроваджувати всі високі стандарти обслуговування, намагаємося, щоб наші магазини були на високому рівні розвитку. Змінюється ринок, змінюється обслуговування, сервіс, і не завжди виходить все найкраще впровадити на практиці, але ми над цим працюємо. Нам дуже допомагає Польща. Є спеціальний відділ, який, наприклад, інформує про тенденції моди, тримає нас в курсі всіх течій і новинок в моді, відправляє нам навчальний матеріал для персоналу.

— Які на даному етапі компанія долає труднощі, і що допомагає в цей не простий економічний період?
— Перш за все, при економічних спадах, при різних труднощах, допомагає вистояти і розвиватися материнська компанія в Польщі, де все більш-менш стабільно в масштабах міжнародної діяльності у порівнянні з Україною. Завдяки їх підтримці ми вистояли в 2008-му році, коли долар різко подорожчав, і не дивлячись на це ми завозили і продавали нові колекції, хоча інші компанії відчували суттєві труднощі. Намагаємося так само гідно пережити 2013-2014 рр. Звичайно найбільшою небезпекою є нестабільний курс валют - девальвація гривні, адже товар закуповується в доларах, і оренда, в багатьох випадках, оплачується в доларах, а зарплати наших клієнтів - в гривнях. Тому, виходячи з ситуації, що склалася, розуміючи, що зарплати наших клієнтів не збільшилися, ми намагаємося тримати ціни, не піднімати, жертвуючи своїм прибутком, щоб зберегти клієнтів і пережити складний етап.
Зараз для нас не вирішеною ситуацією є Крим. Тому, що ми маємо там 3 магазини, і вони на даний момент функціонують, так як кордону ще немає, але що буде далі ми не знаємо. Будемо вирішувати ситуацію в міру необхідності.

— Чи змінилися умови, вимоги щодо співпраці з франачайзі?
— Правила роботи з франчайзі не змінились. Підтримка для франчайзі - це консультування у виборі місця розташування магазину, розробка дизайн-проекту фірмового магазину франчайзі, допомога в підборі асортименту магазину, аналітичні інструменти аналізування продажів і постійна підтримка регіонального менеджера та регіонального візуального мерчендайзера. Сума інвестицій при відкритті, враховуючи витрати на 1 кв.м. торгової площі магазину: вартість ремонту приміщення та обладнання - від 200 до 350 USD. У разі комісійної співпраці необхідно внести гарантійну оплату розміром 200-300 тис. грн. Паушальний внесок, роялті та відрахування до маркетингового фонду в TOP SECRET відсутні.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank