14.04.2014

Секрет успіху TOP SECRET

Цього року 9-ти річний ювілей відзначає компанія TOP SECRET (Україна)

 Минуло дев'ять років, і за цей період мережа зросла до 42 магазинів. Про минуле, сьогодення і майбутнє компанії розповів Мартін Міськевич.

Мартін Міськевич, директор «Бета- Реда Україна». Фото Мартін Міськевич

Мартін Міськевич, директор компанії «Бета- Реда Україна», яка є офіційним представником ТМ TOP SECRET в Україні

— Мартін, поділіться, будь ласка, досягненнями ТМ TOP SECRET в Україні?
— У квітні 2005-го року відкрилася перша магазин TOP SECRET в Україні (ТРЦ Магелан), який успішно працює і сьогодні. За 9 років розвитку мережа зросла до 42 магазинів: 11 з яких - власні, і 31 - відкрили партнери на франчайзингових умовах. Магазини працюють в 7 торгових центрах Києва, а також практично у всіх обласних містах України. За кількістю магазинів TOP SECRET знаходиться в лідируючій трійці. У 2010 році був запущений інтернет магазин, який динамічно розвивається, і є додатковим каналом дистрибуції, що ефективно відображається на всій компанії. Потім в 2012 році марка пройшла ребрендинг. Крім зміни логотипу та оформлення магазинів, компанія обрала для себе нову місію: Best Fashion World to Express Yourself (Найкраще у світі моди, що б виразити себе).

— Які плани, цілі на майбутнє?
— У наших планах на найближче майбутнє відкрити магазини в усіх обласних центрах України, так як ми намагаємося бути ближче до клієнта. Ми функціонуємо практично скрізь, але залишилися такі міста, як Харків, Миколаїв та Кіровоград. У Харкові та Миколаєві магазини були, але в силу різних причин закрилися. Так що 3 обласних центри потрібно охопити.
Цього року ми починаємо розвивати мережу стокових магазинів TOP SECRET по всій Україні. За 9 років накопилася велика кількість стоку, тому й стартував проект оптового розвитку магазинів TOP SECRET. Перевага віддається невеликим містам, де є потенційні клієнти, але для відкриття звичайного магазину або витрати, або вартість оборотів нас не влаштовувала. Стоковий магазин дешевший у відкритті та в утриманні, так як не потрібно дотримуватися загальних правил дизайну бренду.
Ми намагаємося впроваджувати всі високі стандарти обслуговування, намагаємося, щоб наші магазини були на високому рівні розвитку. Змінюється ринок, змінюється обслуговування, сервіс, і не завжди виходить все найкраще впровадити на практиці, але ми над цим працюємо. Нам дуже допомагає Польща. Є спеціальний відділ, який, наприклад, інформує про тенденції моди, тримає нас в курсі всіх течій і новинок в моді, відправляє нам навчальний матеріал для персоналу.

— Які на даному етапі компанія долає труднощі, і що допомагає в цей не простий економічний період?
— Перш за все, при економічних спадах, при різних труднощах, допомагає вистояти і розвиватися материнська компанія в Польщі, де все більш-менш стабільно в масштабах міжнародної діяльності у порівнянні з Україною. Завдяки їх підтримці ми вистояли в 2008-му році, коли долар різко подорожчав, і не дивлячись на це ми завозили і продавали нові колекції, хоча інші компанії відчували суттєві труднощі. Намагаємося так само гідно пережити 2013-2014 рр. Звичайно найбільшою небезпекою є нестабільний курс валют - девальвація гривні, адже товар закуповується в доларах, і оренда, в багатьох випадках, оплачується в доларах, а зарплати наших клієнтів - в гривнях. Тому, виходячи з ситуації, що склалася, розуміючи, що зарплати наших клієнтів не збільшилися, ми намагаємося тримати ціни, не піднімати, жертвуючи своїм прибутком, щоб зберегти клієнтів і пережити складний етап.
Зараз для нас не вирішеною ситуацією є Крим. Тому, що ми маємо там 3 магазини, і вони на даний момент функціонують, так як кордону ще немає, але що буде далі ми не знаємо. Будемо вирішувати ситуацію в міру необхідності.

— Чи змінилися умови, вимоги щодо співпраці з франачайзі?
— Правила роботи з франчайзі не змінились. Підтримка для франчайзі - це консультування у виборі місця розташування магазину, розробка дизайн-проекту фірмового магазину франчайзі, допомога в підборі асортименту магазину, аналітичні інструменти аналізування продажів і постійна підтримка регіонального менеджера та регіонального візуального мерчендайзера. Сума інвестицій при відкритті, враховуючи витрати на 1 кв.м. торгової площі магазину: вартість ремонту приміщення та обладнання - від 200 до 350 USD. У разі комісійної співпраці необхідно внести гарантійну оплату розміром 200-300 тис. грн. Паушальний внесок, роялті та відрахування до маркетингового фонду в TOP SECRET відсутні.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Секрет успіху TOP SECRET

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank