24.12.2014

Бізнес по скороченню витрат на опалення

Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов

— Олег, як зародилося рішення створити компанію «Білюкс»? Чому Ви обрали даний сегмент ринку?
— Ідея народилась у 2005 році на підставі маркетингового кабінетного дослідження ринку опалення України. А приводом до такого дослідження послужила потреба знайти продукт, в якому використовується кварцова трубка. На той момент - наша команда займалася продажем цієї кварцовою трубки від виробника в Україні КП Кварсит для потреб української промисловості. У підсумку все зійшлося до інфрачервоних обігрівачів, але не простих, а довгохвильових (які і не використовують цю кварцову трубку). Для спарвки: кварц майже безперешкодно пропускає інфрачервоні промені на відміну від простого боросилікатного скла. По-перше, у маркетинговому дослідженні ринку опалення було видно, що газ буде дорожчати, а по-друге, немає варіантів на ринку для економічного опалювання електрикою, особливо приміщень з висотою стелі від 4 до 20 метрів!

директор компании «Билюкс» Олег Литвинов Фото Олега Литвинова

Олег Литвинов директор компанії «Білюкс», яка з 2005 року імпортує інфрачервоні випромінювачі в Україну. А з 2010 - розробила свій модельний ряд енергозберігаючих довгохвильових обігрівачів під ТМ "Білюкс".

— Чим продукція Вашої компанії відрізняється від продукції інших гравців ринку?
— Від непрямих конкурентів наша продукція відрізняється: економічністю та ефективністю; не світиться взагалі; глибше прогріває предмети (підлогу і стіни); працює з висоти до 20 м; служить як система автономного опалення.
 Від прямих конкурентів відрізняється німецькою та іспанською фурнітурою. Також виключає перегрів корпусу і клемної колодки, тобто забезпечує пожежобезпечність з 10 кратним запасом. Терморегулятор самостійно керує системою опалення. Компанія виводить на ринок третє покоління обігрівачів з радіусної пластиною, яка більша на 20%.

— Як сильно останнім часом змінюється ставлення українців до інноваційного опалення?
— Якщо раніше споживача необхідно було привчити до його вживання (показати на прикладі сусіда або на виставці), то останнім часом до інноваторів приєдналися ранні послідовники - це люди, які готові ризикнути але спробувати розібратися з інновацією вже за рекомендацією або просто якщо десь щось чули! До того ж сильну дію на споживача робить ситуація на ринку газу і обмеження квот споживання газу. За статистикою близько 20% домогосподарств (з цієї причини) можуть перейти на електроопалення вже в 2015 році.

— Які Ваші перспективи на майбутнє? Чи розглядаєте Ви зараз варіанти нових проектів?
— Ми плануємо здійснити переворот в опаленні. До 2020 року скоротити споживання газу для потреб опалення на 20%, за допомогою впровадження найбільш економічних з електричних систем опалення - довгохвильових стельових обігрівачів. Сприяти переходу від конвекційних систем опалення до довгохвильових інфрачервоних. Виводити нові моделі і збільшувати ефективність старих. Розробити модель будинку з нульовим енергоспоживанням. Досліджуємо альтернативні джерела енергії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

1

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank