05.05.2014

Ексклюзивний та затребуваний «Твой Подарочек»

У березні відбулися франчайзингові відкриття у Броварах та Черкасах

Напрямків бізнесу, куди можна легко увійти і швидко заробити, прямо скажемо, не так вже й багато. Особливо в тій непростій економічній і політичній ситуації, в якій опинилася Україна. Проте, навіть у цих умовах свою життєздатність демонструють найбільш перспективні та амбітні рішення. Спілкуємося з Костянтином Кулідою.

Костянтин Куліда Фото Костянтина Куліди

Директор департаменту розвитку ТОВ «Паперовий змій» Костянтин Куліда.

 — Костянтин, як розвивається компанія, чи є нові відкриття, і що допомагає в такий складний час?
 — У березні поточного року ми відкрили два магазини «Твій Подарочек»: у Броварах та Черкасах. А також ми вжеипрацюємо в Києві, Нікополі, Сумах і Полтаві. Скоріш за все, нам допомагає те, що наша пропозиція - ексклюзив і в роздрібній торгівлі аналогів немає, тому наші послуги користуються попитом. Ми постійно розширюємо свій асортимент, практично щомісяця додаємо якісь новинки, а також привозимо вже розроблені новинки з Європи. Наша максимальна перевага - мінімальні інвестиції і досить швидка окупність.  Сьогодні є попередні домовленості про відкриття магазинів в Одесі, Донецьку, Дніпропетровську та Харкові.

 — Що ж представляє із себе «Твій Подарочек» , в чому особливість проекту?
— Це мережа дизайнерських майстерень з нанесення текстів і зображень на сувеніри (чашки, футболки, бейсболки, термоси, брелоки і т.д). Асортимент продукції для друку включає більше 200 найменувань, а це - широкий спектр для втілення фантазій самого вимогливого клієнта. Раніше в Україні такі послуги були недостатньо представлені, в основному їх надавали інтернет-магазини, а також деякі фотоательє. Тепер ця ніша впевнено освоюється. Особливістю нового проекту є і оперативність виконання замовлення: реалізувати свій задум разом з дизайнером клієнт може всього за 15-20 хвилин.

— Чи змінилися ваші вимоги до франчайзі?
— Наші вимоги до франчайзі залишилися такими ж. Мінімальні вкладення становлять близько $ 5 тис. При цьому бажана наявність успішного підприємницького досвіду. Оптимальні вкладення - близько $10 тис. Середня маржинальність дорівнює 325%, а повна окупність становить 3-7 місяців, залежно від розташування магазину, ну і, звичайно ж, просування бренду на новій території. Єдине, що змінилося: тепер ми розглядаємо також міста з населенням від 50 тисяч.

Нагадаємо, що компанія Паперовий змій пропонує своїм партнерам цілісну бізнес-систему, що включає технологію створення фірменної дизайнерської майстерні з нанесення та друку, комплекс послуг з ведення бізнесу, постійну організаційну та інформаційну підтримку. Бізнес-система, що пропонується максимально враховує особливості українських умов ведення справи, що дозволить стати фахівцем у новому бізнесі, не витрачаючи на це роки.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Ексклюзивний та затребуваний «Твой Подарочек»

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1166 коментарів, 277 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank